Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Inder00

Regulamin członka ekipy

Polecane posty

logo.png

Regulamin członka administracji

 

§1. Postanowienia ogólne

  1. Jest to punkt nadrzędny wobec wszystkich pozostałych zapisów regulaminu. Regulamin pełni tylko funkcję informacyjną.
    1. MultiRPG  jest własnością prywatną, więc zastrzega sobie prawo do cenzury, banowania, usuwania kont oraz wszelkich innych działań, które uzna za stosowne.
  2. Akceptacja tego regulaminu jest równoznaczna z przebywaniem w administracji na MultiRPG.
  3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego nie przestrzegania.
  4. Właściciel zastrzega sobie prawo do aktualizacji regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników.
  5. Zabronione jest działanie na szkodę MultiRPG.
  6. Surowo zabrania się nakłaniania innych osób do celowego łamania regulaminu.
  7. Zakazuje się kopiowania całości bądź części regulaminu bez ówczesnej zgody ze strony autora.
  8. Wszelkie pozostałe regulaminy są nadrzędne wobec poniższych zapisów.
  9. Wszelkie naginanie / łamanie regulaminu wiąże się z konsekwencjami serwerowymi, aż po prawne.

§2. Administracja

  1. Członek administracji powinien być wzorem do naśladowania przez graczy.
  2. Zakazuje się nadużywania swojej rangi.
  3. Do obowiązków członka administracji należy:
    1. Sprawdzanie i realizowanie zgłoszeń nadesłanych przez graczy,
    2. Godne reprezentowanie serwera na nim jak i poza nim,
    3. Wysoki poziom kultury osobistej w swoich wypowiedziach,
    4. Realizowanie próśb o pomoc nadesłanych poprzez prywatny komunikator (/pm).
  4. Członek ekipy może przebywać na służbie (/duty) jedynie:
    1. Podczas wykonywania swoich obowiązków,
    2. Innych, na które uzyskał wcześniej pozwolenie od właściciela/i.
  5. Zakazuje się przebywania na służbie (/duty):
    1. Nie wykonując swoich obowiązków,
    2. Podczas AFK (Away From Keyboard),
  6. Członek administracji powinien karać graczy, którzy dopuścili się łamania prawa / regulaminu serwera / gdy inne sposoby (tj. ostrzeżenia, kicki lub wcześniejsze kary) zawodzą.
  7. Surowo zakazuje się faworyzowania graczy.w
  8. Zakazuje się używania chatu publicznego (tj. /m, /a, /r, /o) do spraw prywatnych, bądź błahostek.
  9. Każdy członek wykonujący swoje obowiązki powinien przebywać poza służbą frakcyjną.
    1. Szkolenia nie są brane pod uwagę.
  10. Każdy członek ma obowiązek sprawdzać forum przynajmniej raz na 24h.
  11. Każdy użytkownik bez aktywnego urlopu ma obowiązek do wykonywania normy zrealizowanych zgłoszeń.
  12. Zakazuje się podawania informacji dot. ekipy osobom spoza ekipy serwerowej.
  13. Przy karaniu osoby przebywającego na aktywnej służbie frakcyjnej jest zmuszony do wykonania dowodów (tj. ssy) i dostarczenia go liderowi frakcji przy apelacji.
  14. Zakazuje się udostępniania poufnych informacji osobom nieupoważnionym do posiadania takich informacji.
  15. Zakazuje się tworzenia bądź używania pojazdów 'respionych' (przez komende /cv) na wymiarze gry głównej (dim: 0) przez grono Support.
    1. Wyjątek stanowią: platforma do derb.
  16. Wszelkie naginanie bądź łamanie regulaminu wiąże się z konsekwencjami w ekipie aż po konsekwencje serwerowe.

 

Regulamin wykonał: @Inder00

Autor zastrzega wszystkie prawa do regulaminu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×