-
Postów
87 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Lotos_1972PL
- Urodziny 22.03.2003
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia Lotos_1972PL
-
Redakcja SanNews - Mity I Legendy : Mit O Duchu z Góry Gordo (GTA 5 )
Lotos_1972PL opublikował(a) temat w Artykuły
Witajcie Czytelnicy z Tej Strony Dziennikarz Specjalista X-Ray_98 Zapraszam na Artykuł o Duchu Który Zamieszkuje Górę Gordo w GTA 5 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Skąd się to Wzieło ? Ten Mit jest związany z Historią Jolene Cranly która była młodą wschodzącą gwiazdką w Vinewood czyli Parodii Hollywood z GTA 5 według pewnej historii jednego z małżeństw jakie przebywało na górze Gordo Widziało jak inna para stała nad brzegiem Klifu to prawdopodobnie był Jock Cranley Który był Kandytatem do pewnej izby w San Andreas a z Nim Była właśnie Jolene i W pewnym momencie jak gdyby nigdy nic poprostu Jock zrzucił swoja żonę z klifu i odszedł jak by nic się nie stało Historia ta jest znana gdy w internecie w grze wpisze się strone przy zagadce Leonory Johnson znajdzie się tam wycinek z gazety który jest Opisany Jako "Tragedia na Klifie " ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Opis Ogólny Mitu Niedaleko szczytu Góry Gordo znajduje się duża, płaska skała, na której znajduje się wypisane krwią słowo „JOCK”. Między 23:00 a 00:00 gracz będzie mógł zobaczyć ducha lewitującego w pobliżu skały. Duch pojawia się jako kobieta o długich czarnych włosach i białej sukni lub szacie. Sam duch wydaje się być lekko przezroczysty. Znika z pola widzenia, jeśli gracz próbuje się do niego zbliżyć, ale nadal można go zobaczyć przez celownik snajperski lub kamerę telefonu. Duch nie dokonuje żadnej interakcji z graczem. Zjawa pojawia się zawsze z otwartymi ustami i oczami bez źrenic i tęczówek (najprawdopodobniej nie posiada ona powiek, które, sądząc po śladach krwi wokół oczu, zostały usunięte ostrym narzędziem). Jedyną czynnością jaką duch wykonuje, jest obracanie się zawsze twarzą w stronę gracza. Praktycznie niemożliwe jest podejście do ducha, gdyż znika on w przypadku zmniejszenia odległości gracza od zjawy. Można też ją zobaczyć w dowolnym momencie gry, w tym w GTA Online, nie tylko jak ma się 100% gry, jak UFO i inne mity. Udowodniono, że jeśli gracze udadzą się na kemping znajdujący się obok domu Ursuli, usłyszą krzyki. U podnóża góry Gordo znajduje się małe pole namiotowe, które jest zwykle zajęte przez 4 do 5 pieszych. W nocy obszar ten jest opuszczony. Jednocześnie między 23:00 a 00:00 gracz jest w stanie usłyszeć głosy, krzyki i niezrozumiały szept, gdy patrzą na Ducha. Jeśli szept zostanie odtwarzany od tyłu, można usłyszeć: "Let's see your shot (pol. Zobaczmy twój strzał)". Występuje podobieństwo między tym mitem, a Duchem z Aldea Malvada. Oba są duchami kobiet, które znajdują się w odludnym miejscu. Oboje pojawiają się w tym samym czasie: 23:00. Nie istnieje model tego ducha, jest on jedynie dwuwymiarowym sprite'em. Nie wiadomo, czy jest to błąd, ale jeśli gracz podejdzie do skały, celując z broni, duch nie zniknie i będzie mógł zobaczyć ducha z bliska. Jeśli gracz uda się na obozowisko na Górze Gordo, gdy duch jest widoczny, usłyszy krzyki, szepty, a jeśli posłucha się naprawdę uważnie, słychać dźwięki przypominające szloch i prawdopodobnie pochodzą od ducha. Gracz może również usłyszeć odgłosy ducha w innych miejscach mapy. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Podsumowanie Według mnie Mit całkiem ciekawy jest dość tajemniczy i na pewno ma w sobie zalążek że tajemnica ta może zostanie kiedyś Wyjaśniona w gruncie rzeczy jest to jeden z bardziej niepokojących mitów w gta 5 oprócz Piggsiego Slendermana oraz Leatherfaca oraz zagadki Leonory Johnson zabitej przez Petera Dreyfussa powiem to w ten sposób to co przypuszczalnie Popełnij Jock Cranley jest Bestialstwem najbardziej brutalnym z możliwych lecz nie mi to oceniać gdyż piszę tylko artykuł na ten temat a więc dzięki za uwagę wszystkim którzy dotarli do końca tegoż artykułu oraz za poświęcony czas ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zdjęcia Poniżej Wstawiam Zdjęcia Mitu Oraz Wycinek z Artykułem o Mordestwie na Klifie ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A Zatem To by było Na tyle Wyczekujcie Kolejnych tego typu Artykułów Do Następnego !!!! Siemma Dziennikarz Specjalista X-Ray_98 -
Wzory odejścia | Radia Serwerowego MultiFM
Lotos_1972PL odpowiedział(a) na Zwariowany temat w Ogólne
Akceptuje Trzymaj się 🙂 -
Redakcja SanNews - Mity I Legendy : Mity Na Przestrzeni Lat W GTA (2002-2005)
Lotos_1972PL opublikował(a) temat w Artykuły
Siemanko Drodzy Czytelnicy z Tej Strony Starszy Dziennikarz X-Ray_98 Zapraszam na Mega Fajny Artykuł O Mitach W GTA na Przestrzeni Lat -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zaczniemy Od (GTA 3 2002) Pierwszym Mitem jest Opuszczona plaża która jest mityczną lokacją znalezioną w Grand Theft Auto III. Opuszczona plaża znajduje się w pobliżu stadionu. Jest bardzo podobna do innej plaży znalezionej w Portland, ponieważ na obu plażach nie ma ludzi. Ze względu na opuszczony stan plaży, wciąż istnieje plotka, że duchy zamieszkują ten obszar, zwykle około północy w mglistych warunkach pogodowych. Brak pieszych może świadczyć o ich istnieniu, ale nie można powiedzieć z całą pewnością, czy pojawiają się tu duchy, ponieważ jest mało dowodów na potwierdzenie tego mitu. Ponadto Kiedy chodzi się po plaży można od czasu do czasu usłyszeć dziwne wrzaski bądz jęki czyżby to pozostałości po czymś co się stało dawno temu czy też tylko zwykły bug a może Rockstar chciało coś umieścić tylko nie usuneło plików dzwiękowych pod to tajemnicze coś tego się już najpewniej nie dowiemy . Mit Nr 2 (Mit o Zakrwaionej Celi ) Podczas misji Ucieczka Kanbu, gracz otrzymuje polecenie wyciągnięcia członka Yakuzy Kanbu z więzienia. Kiedy gracz wychodzi poza celę Kanbu, słychać odgłos bicia mężczyzny. To prawdopodobnie Kanbu. Po zdetonowaniu bomby samochodowej ściana zapada się, a wnętrze celi można zobaczyć, gdy gracz poczeka, aż Kanbu wejdzie do jego pojazdu. Po jednej stronie ściany w celi jest dużo krwi z kilkoma krwawymi odciskami dłoni na ścianie. Uważa się, że jest to podobne do sali tortur w GTA Vice City. Może to być również związane z brutalnością policji. Tekstura krwi jest również używana w łazience Apartamentu 3C w GTA Vice City. Ponadto co poszukiwacze mitów wiedzą na temat tej lokacji jest także wiadome około 3 inne ciekawostki o różnych zjawiskach nadprzyrodzonych które rzekomo pojawiały się w tej lokacji między innymi Wczesna wersja Leatherfaca z teksańskiej Masakry ponadto Duch jakiegoś więznia który podobno zginął w tej celi w niewyjaśnionych okolicznościach a także Widmo Jakiegoś dawno temu zmarłego strażnika który poniekąd miał zginąć podczas jednej z akcji która nigdy nie została opisana w żadnym poradniku do GTA 3 także lokacja ta Skrywa najprawdopodobniej jeszcze wiele Tajemnic. Mit Nr 3(Ghost Town Miasto Duchów) Ghost Town jest małą dzielnicą Liberty City. Znajduje się tam budynek Liberty City Bank, kilka sklepów i budynków mieszkalnych. Na ulicy jest zaparkowanych kilka samochodów, w tym dwa Securicary. Jako, że ta część mapy nie jest normalnie dostępna dla gracza, jedynymi możliwościami są – dolecenia tam Dodo, co nie jest łatwe, lub użycie modyfikacji i przejechanie przez most. Wartym zauważenia jest fakt, że Ghost Town jest wykonane lepiej, i z większą dbałością o szczegóły niż zwykły świat gry. Jest to spowodowane tym, że toczy się tam akcja otwierającej grę cutscenki, w której Claude, Catalina i Miguel biorą udział w napadzie na bank. Na dobrą sprawę miasto duchów kojarzy nam się bardziej z GTA San Andreas Nie prawdacie ? ale jednak początek tego mitu znajduje się właśnie tutaj w GTA 3 Miasta duchów nie zawsze zaczą to że musi się w takim miejscu pokazać jakaś zjawa lub moc paranormalna zwykle to atrakcje turystyczne które przyciągają tłumy zwiedzających którzy pragną zobaczyć takie miasteczko natomiast inaczej jest jeśli chodzi o GTA Właśnie ponieważ tutaj to jest jak scena z Najgorszego Horroru w mieście praktycznie co chwila coś słychać albo coś się dzieje tak jakby gra nie chciała żebyśmy się tam znalezli gdyż odrazu gdy się tam dostaniemy dzieją się dziwne rzeczy samochody randomowo wylatują w powietrze słychać upiorne wrzaski oraz krzyki czyżby to były pozostałości po jakimś brutalnym wydarzniu lub jakimś zamachu dokonanym wiele lat wcześniej tego się już pewnie nikt nie dowie ale napewno ta lokacja jest jednym z najbardziej tajemniczych mitów w GTA 3 . Mit Nr 4 (Seryjny Zabójca) Postać ta występuje na Wyspie Portland. Nosi kapelusz typu fedora i długi płaszcz. Kilkoro graczy donosiło, że "zabójca" atakował ich bez powodu oraz pojawiał się z bronią. Prawdą jest, że taka postać istnieje, mitem natomiast, że może on pojawić się z bronią oraz to, że atakuje on gracza bez powodu. Postać ta z bronią pojawić się może tylko po wpisaniu kodu Weaponsforall. Według nieoficjalnych danych ten że zabójca mógł zabić w całym liberty city Około 95 osób w każdym przypadku metoda zabijania ta sama około 16 ciosów nożem którego ostrze miało około 35 cm a na koniec Poderżnięte Gardło jest to jeden najbardziej brutalnych mitów w całym GTA 3 natomiast w grze nigdzie nie można znaleść tych wszystkich ciał ponieważ według wszelkich doniesień ciała te zostały zakopane w miejscu niedostępnym dla graczy . -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A teraz GTA Vice City(2003) Mit Nr 1(Okręty Widmo) Okręty Widmo to jeden z takich mitów które raczej graczom kojarzą się z tym że mogło to być celowe zamierzenie twórców gry ponieważ jest wiele takich mitów na przestrzeni GTA które były tylko celowym zamierzeniem ponieważ jestem takim swojego rodzaju poszukiwaczem mitów i potrafię rozróżnić czy faktycznie mit jest zrobiony aby kogoś nastraszyć czy było to celowe zamierzenie tak właśnie jest w przypadku statków widmo. Jeśli gracz spojrzy na otwarte morze, ujrzy sylwetkę statku widzianą z bardzo daleka. Statek pojawi się, i zniknie po 5-10 sekundach. Okręty te często pojawiają się na horyzoncie, lub w bliskiej odległości od niego. Do okrętu takiego nie można się dostać ani za pomocą łodzi, ani za pomocą pojazdów latających, jest to spowodowane tym, że obiekty te same znikają. Co ciekawe, sylwetki okrętów widmo nie są sylwetkami żadnego z pojazdów wystepującego w grze, są to natomiast sylweki jachtów lub okrętów wojennych. Technicznie rzecz ujmując są to poprostu dwuwymiarowe, niesolidne tekstury wyświetlane prawdopodobnie po to, by nadać grze realizmu. ponadto trochę ciężko tu o racjonalizm gdy te staki które się pojawiają unoszą się nad woda i tutaj nie wydaje mi się żeby ustawienie ich na poprawnej wysokośći było problemem przy projektowaniu gry aczkolwiek to można podciągnąć pod standardowe niedopracowanie. Mit Nr 2(Cmentarz Funeraria Romano) Cmentarz usytuowany jest w Little Haiti, na tyłach domu pogrzebowego „Funeraria Romero”. Na cmentarzu tym znajdują się tylko cztery groby, a jeden z nich jest rozkopany, przez co zauważyć można szkielet spoczywający w grobie. Szkielet ten nie posiada części lewej ręki, jedna z teorii głosi, że ręka została sprzedana w sklepie „Carnicero Romero”, w którym można zauważyć także inne części ludzkiego ciała. ponadto na terenie tego cmentarza były zgłaszane dość dziwne zjawiska w tym : Pojawiający się duch który rzekomo przedstawiał jakąś czarną postać ubraną w ciemną szatę najprawdopodobniej czarną która biega w obrębie cmentarza po czym sama znika pozatym też kościotrupy które miały respić się o godzinie 3:00 i miały atakować gracza za pomocą noży i jednym spodobem na ich zabicie był strzał we wszystkie 6 na raz za pomocą Bazooki na pewno ten cmentarz do najfajniejszych lokacji nie należy ale jest on miejscem gdzie jak to nie którzy mawiali "Uważaj za każdym razem gdy tam jedzesz gdyż kośći nigdy nie śpią ''. Mit Nr 3(Sala Tortur) Sale tortur można obejrzeć na komisariacie policji w Washington Beach. Nie jest możliwe wejście do nich, gdyż są jedynie teksturami. Po bliższym przyjrzeniu się drzwiom od cel, widać przez kraty zakrwawione ludzkie ciała owinięte w prześcieradła i podwieszone pod sufitem. Jest to też nawiązanie do GTA III, gdzie widoczna jest zakrwawiona cela po misji „Kanbu Bust-out”. a także według zeznań graczy w budynku policji o godz 4:00 w nocy gdy się tam przyjedzie można usłyszeć dziwne dzwięki a nawet jeśli ktoś bedzie mieć szczęście lub pecha to może nawet spotkać więznia który jest jako zombie jest on nie do zabicia ale niestety on może zabić gracza gdyż jeśli się pojawia jest uzbrojony w Pistolet w skrajnym przypadku może mieć tylko kij bejzbolowy ale to tylko może być wynikiem buga przy robieniu samego mitu w grze . -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- No to Teraz Najlepsze GTA San Andreas (2005) Pierwszy Mit to (Kult Epsilonu) Kult Epsilonu,znany również jako Program Epsilon oraz Grupa Epsilon jest jednym z większych ugrupowań w świecie GTA.Ten artykuł dotyczy Kultu w GTA SA. Kult ten oparty jest na prawdziwych związkach wyznaniowych takich jak:Mormonizm,Raëlism czy Dyskordianizm chocaż naczęściej mówione jest że ma on być oparty na kościele Scjentologów. W 2004 roku powstał swego rodzaju Teaser do GTA SA w postaci strony którą można znaleźć pod adresem epsilonprogram.com niedługo później bo 28 sierpnia,pewien użytkownik Blogspot mianowicie JBlend zapostował kilka dogmatów,bóstw i logo tego właśnie kultu z również otrzymując poźniej status mitu.Wzmianki na temat tego właśnie kultu osiągnęły zenit 8 lat później po wydaniu GTA V,gdzie to mamy cały szereg misjii który mamy dla nich wykonać. Założycielem był niejaki Cris Formage który utworzył kult około 1984,jednakże sam kult zaczął funkcjonować dogłębniej od 1992,działał on w celach rozrywkowo-materialnych.Jak wspomina jeden z przechodniów oraz Area 53,Chris podobno ma używać nadnaturalnych zdolności w trakcie audycjii.Kult opiera się na wierze w boga-Kiffloma i 12 dogmatach,pozostałe jednakże tylko wspomniane to:broszury, książka Crisa Formage'a ,,It Happened to Us All" oraz Traktacie Epsilonu. Najważniejszym bogiem kultystów jest Kifflom,słowa tego używają również jako powitanie,drugim ważnym bogiem jest jeszcze Kraff który jest ,,Cesarzem 4 pardigmu" dodatkowo jest on jednym z ludzkich potomków ponieważ posiada duże znamię na oku,drugą taką istotą jest Krant. Mają oni również inną miarę czasu,mianowicie twierdzą iż świat ma 157 lat i że czas się nie zmienia. W kwestii erotycznej spisane jest że ,,mężczyźni mają kopulować z 9 nowymi partnerkami w tygodniu" natomiast ,,kobiety z 6 no chyba że jest lipiec wtedy z 5" Twierdzą że wszyscy są spokrewnieniu ze wszystkimi,z wyjątkiem rudych. Do innych twierdzeń zalicza się istnienie w zjawiska paranormalne i inne nadnaturalne istoty,czczenie lasek jako przedmiotów świętych czy chociażby to że ,,drzewa potrafią mówić ale nie każdy może je usłyszeć" Drugim Mitem Będzie (SlenderMan) Slenderman to fikcyjna postać rozsławiona przez grę wideo typu horror Slender: The Eight Pages z 2012 roku, chociaż mit Slendermana pojawił się jako internetowy mem stworzony przez użytkownika forum Something Awful o imieniu Eric Knudsen w 2009 roku. Jest to wysoki, bez twarzy, nadprzyrodzony demon z długimi rękami i nogami. Nosi czysty czarny garnitur. Jego skóra jest blada, a dłonie szpiczaste. Czasami uważa się, że ma długie macki wychodzące z jego pleców. W grze wideo Slender: The Eight Pages gracz musi wędrować przez gęsty las w poszukiwaniu ośmiu kartek, podczas gdy Slenderman nieustannie je śledzi. Slenderman poluje również na gracza w sequelu Slender: The Arrival. według zeznań graczy pośtać miała mieć do 3m Wyskości Macki za plecami i bardzo długie ręce Gracze uważają, że Slendermana można znaleźć w Grand Theft Auto: San Andreas. Mówi się, że Slenderman jest powszechnie zlokalizowany gdzieś w lesie, prawdopodobnie w Whetstone lub Shady Creeks. Uważa się, że Slenderman może teleportować się, gdziekolwiek zechce, używając specjalnych nadprzyrodzonych mocy. Uważają również, że Slenderman ma dużo zdrowia i jest bardzo trudny do zabicia, oraz atakuje gracza gołymi rękami. Ponadto dokonano modyfikacji dotyczących tego mitu. poza tym Slender jako klasyczna mityczna postać w GTA Sa jest raczej mitem który nigdy potwiedzony nie został aby ujrzeć Slendera w GTA Sa należy zainstalować modyfikację która dodaje go wtedy w pewnej lokacji na górze chiliad . SlenderMan jest mitem który jest odzwierciedleniem strachu który towarzyszy nam od zawsze strachu przed nieznanym . Mit Nr 3(Skórzana Twarz LeatherFace) Leatherface (pol. Skórzana Twarz) - jest jedną z najczęściej zgłaszanych postaci przez ludzi oraz popularny mit w GTA:SA która pochodzi z filmów o nazwie Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną. Nosi maski wykonane z ludzkiej skóry i dopuszcza się aktów kanibalizmu oraz morderstw przy użyciu piły łańcuchowej. jest to Główny Antagonista Powszechnie znanego cyklu Teksańska Masakra piłą mechaniczną Który zanim przyjął Nazwe Leatherface nazywał się Thomas Hewitt Mieszka on według wszelkich danych w Opuszczonym tartaku w Panopticon w Hrabstwie Red County Blisko Blueberry Jest On uzbrojony w Narzędzie Terroru Czyli piłę Mechaniczną Według poradników do GTA Sa Miał się on spawnować w Tartaku około 3:00 w Nocy i atakować Gracza który zapuśćił się na teren Tartaku Leatherface to Stosunkowo postawny Psychopata biegający z Piłą mechaniczną po Lasach San Andreas przez co Panopticon Stało się jedną z najbardziej Tajemniczych lokacji w całej grze Mit o Skórzanej Twarzy to jeden z najbardziej brutalnych mitów w Całej historii GTA gdyż według Oficjalnych danych z Tekasu Miało miejsce Podobnie Brutalna zbrodia gdyż rodzina Hewittów zamordowała około 70 osób w całym stanie Leatherface zginął dopiero w Roku 2000 W Komorze Gazowej Śmierć Leatherfaca Był ukojenie dla wielu rodzin Ofiar tego Psychopaty Faktyczne Zbrodnie w Tekasie były przeprowadzone w Latach 1969-1973 . -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zdjęcia i Podsumowanie A więc Podsumowywująć to wszystko Przedstawiłem chyba jeden z najbardziej obszernych moich artykułów o Wszelkich mitach z GTA z Lat 2002-2005 Mity które tu Opisałem no cóż jedne są mniej straszne drugie bardziej ale każdy z nich objawia się tak że na początku mało kto wie o co w tym wszystkim tak naprawde chodzi co dodaje więcej niepokoju oraz strasznego klimatu a na koniec zdjęcia Niektórych mitów gdyż nie do każdego mitu mam zdjęcia A o to One -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A więc w Tym Artykule to By było na Tyle Wyczekujcie Kolejnych Mega Contestów Pioonaa i Pozdrawiam X-Ray_98 -
Redakcja SanNews - Mity I Legendy : Legenda Samary Morgan
Lotos_1972PL opublikował(a) temat w Artykuły
Witajcie Drodzy Czytelnicy Z Tej strony Starszy Dziennikarz X-Ray_98 Zapraszam Na Artykuł o Legendzie Samary Z języka Japońskiego (Sadako) Czyli Dziewczynce z Nadnaturalnymi zdolnościami -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Opis Postaci jest główną antagonistką serii powieści Koji Suzukiego Ring i jej tytułowej serii filmowej . Jej historia różni się w zależności od ciągłości, ale wszystkie przedstawiają ją jako mściwego ducha młodej jasnowidzki, która została zamordowana i wrzucona do studni. Jako duch jest ubrana w prostą białą sukienkę z długimi czarnymi włosami zakrywającymi jej twarz i używa nensha , swojej najbardziej charakterystycznej mocy, do stworzenia przeklętej taśmy wideo ; ktokolwiek obejrzy taśmę, zostanie nawiedzony przez Sadako i umrze dokładnie tydzień później, chyba że taśma zostanie skopiowana i pokazana innej osobie, która musi powtórzyć ten sam proces. Tytułowy „pierścień” z powieści i filmów odnosi się do wizualizacji przypominającej pierścień, która pojawia się na przeklętej taśmie wideo, która w rzeczywistości przedstawia szczyt studni widziany przez Sadako z jej dna. W filmach koreańskich i amerykańskich postać tę przedstawiono odpowiednio jako Park Eun-seo ( kore . 박은서 ) i Samarę Morgan , którzy mają podobne pochodzenie i cechy charakteru. Sadako grało wiele aktorek w filmach, w tym Rie Inō , która po raz pierwszy zagrała tę rolę w Ring (1998) i Ring 2 (1999), Bae Doona w The Ring Virus (1999) i Daveigh Chase w pierwszym amerykańskim filmie (2002). Dwie adaptacje filmowe znacznie różnią się od jej tradycyjnych przedstawień: Ring 0: Birthday (2000), w którym gra ją Yukie Nakama , podąża za wydarzeniami prowadzącymi do jej śmierci i przedstawia ją jako główną bohaterkę, a nie antagonistkę, podczas gdy Sadako vs. Kayako (2016), w którym gra ją Elly Nanami, jest crossoverem stawiającym ją przeciwko Ju-On i antagonistce The Grudge, Kayako Saeki . Sadako i jej amerykańska wersja Samara są popularnymi bohaterkami horrorów, które przyczyniły się do rozpowszechnienia w kulturze popularnej pojawienia się duchów o wyglądzie przypominającym Yūrei , czyli bladych dziewczyn z długimi, ciemnymi włosami. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Opis Serii Powieści Japońskich Sadako urodziła się w 1947 roku na wyspie Oshima jako córka Shizuko Yamamury i doktora Heihachiro Ikumy . Rok wcześniej Shizuko zyskała moce psychiczne po wydobyciu z oceanu starożytnej figurki En no Ozuno . Shizuko urodziła również chłopca, ale zmarł on cztery miesiące później z powodu choroby. Planując przeprowadzkę do Tokio z Ikumą, powierzyła opiekę nad małym Sadako swojej matce. Za namową Ikumy Shizuko zaprezentowała swoje moce psychiczne podczas nagłośnionej demonstracji. Jednak Shizuko wycofała się z demonstracji z powodu migren wywołanych przez jej moce. Prasa potępiła Shizuko jako oszustkę z tego powodu. Przygnębiona Shizuko ostatecznie wróciła na wyspę Oshima i popełniła samobójstwo, skacząc z góry Mihara . Tymczasem Ikuma próbował odblokować własne moce psychiczne, medytując pod wodospadem, co skończyło się tym, że zachorował na gruźlicę , przez co musiał wracać do zdrowia w sanatorium na Półwyspie Izu , pozostawiając Sadako pod opieką krewnych Shizuko. Podobnie jak jej matka, Sadako była potężną jasnowidzką; podczas gdy Shizuko mogła jedynie wypalać obrazy na papierze, Sadako mogła również wyświetlać obrazy w mediach elektronicznych, takich jak telewizja. W wieku dziewiętnastu lat Sadako dołącza do tokijskiej trupy aktorskiej. Jak ujawniono w opowiadaniu Lemon Heart , zakochuje się w operatorze dźwięku, Hiroshi Toyamie. Dowiaduje się o jej mocach, ale je akceptuje. Jednak wczesna forma klątwy zostaje stworzona w formie nagrania dźwiękowego, które zabija cztery osoby, w tym dyrektora trupy, co powoduje, że zrozpaczona Sadako opuszcza Toyamę. Ostatecznie Sadako odwiedza Ikumę w sanatorium Izu, tylko po to, aby zostać zgwałconą przez lekarza o imieniu Jotaro Nagao, który nieświadomie zostaje zarażony ospą . Podczas napaści odkrywa, że Sadako ma zespół feminizacji jąder i ma genitalia obu płci . Sadako gryzie go w ramię, powodując, że zostaje zarażona wirusem ospy, którym zaraził się Nagao. Na koniec Nagao wrzuca ją do pobliskiej studni i zamyka w środku. Przewidując, że odrodzi się za kilka lat , Sadako przysięga zemstę światu, zanim umrze. Jej moce psychiczne mutują wirusa ospy w nowy szczep wirusa, zwany „wirusem pierścieniowym”, który powoduje, że każdy, kto się nim zarazi, umiera, najwyraźniej ze strachu, w ciągu tygodnia. W 1991 roku sanatorium Izu, w tym studnia, do której wrzucono Sadako, zostało przebudowane na ośrodek górski. Studnia znajduje się tuż pod ekranem telewizora w jednym z domków w ośrodku. Kiedy rodzina na wakacjach zapomina zabrać do domu kasetę wideo po jednej nocy, Sadako wyświetla nowego wirusa na ekranie telewizora, przyjmując formę wideo, a magnetowid nagrywa go na taśmie. Kolejna osoba odwiedzająca domek, 17-letnia Tomoko Oishi, przypadkowo odkrywa i ogląda taśmę, co prowadzi Sadako do jej zabicia. Wujek Tomoko, dziennikarz Kazuyuki Asakawa, rozpoczyna śledztwo w sprawie jej śmierci i ogląda taśmę, co prowadzi do przekleństwa rzuconego na niego przez Sadako. Dowiaduje się o pochodzeniu Sadako i pisze dziennik, w którym szczegółowo opisuje swoje śledztwo. Jak ujawniono w Spiral , wirus pierścieniowy pierwotnie miał klauzulę ucieczki, która pozwalała mu się rozprzestrzeniać, ale Tomoko i jej przyjaciele, nie wierząc w nic z tego, złośliwie nadpisali część, w której taśma podawała rozwiązanie, jako żart. W rezultacie wirus nie miał sposobu, aby poinformować swoich widzów, jak się rozmnażać, więc zmutował, gdy następny widz taśmy, Kazuyuki, obejrzał ją i skopiował dla swojego przyjaciela, Ryuji Takayama . Następnie pojawiły się dwa szczepy: pierścieniowy, który niezmiennie zabijał swoich widzów w ciągu tygodnia, i plemnikowy , który pozostawał uśpiony w widzach, chyba że byli kobietami w okresie owulacji, których komórka jajowa zostałaby zainfekowana wirusem i przekształcona w klon Sadako. Działo się tak, ponieważ Sadako chciała się odrodzić, czego biologicznie nie mogła zrobić, ponieważ była interseksualna . Ostatecznie, chociaż oryginalna taśma i jej kopie zostały zniszczone przez wydarzenia z Spiral , wirus znalazł drogę do nowego medium: dziennika Kazuyukiego, który jego brat opublikował po jego śmierci w wypadku samochodowym. Przeżycie Kazuyukiego nie polegało na tym, że skopiował taśmę dla Ryuji, ale raczej na tym, że nieświadomie pomógł wirusowi się rozprzestrzenić. Dlatego Kazuyuki przeżył, podczas gdy jego żona i córka, które również skopiowały taśmę zgodnie z jego instrukcjami, nie. Uśpiony wirus zaraża owulującą Mai Takano, gdy ogląda ona taśmę, powodując, że rodzi klona Sadako, który przyjmuje imię Masako. Jest opisywana jako „całkowita hermafrodyta”, ponieważ ma w pełni funkcjonalne męskie i żeńskie narządy rozrodcze. Po ujawnieniu jej tożsamości Sadako mówi Mitsuo Ando, że zawarła umowę z Ryuji: w zamian za jego wskrzeszenie pomoże jej się odrodzić, co zrobił, gdy wciągnął Ando w sprawę. Następnie szantażuje Ando: w zamian za nieaktywowanie uśpionego wirusa pierścienia, którego się zaraził, gdy czytał dziennik Kazuyukiego, powstrzyma się od powstrzymania jego publikacji. Jako zachętę Sadako, która ma zdolność klonowania ludzi poprzez wszczepianie im ich genów, przywróci do życia jego zmarłego syna, Takanori. Zdając sobie sprawę, że Sadako wygra bez względu na to, co zrobi, Ando niechętnie współpracuje. W trzeciej powieści, Loop , która ujawniła, że wydarzenia z dwóch poprzednich książek rozgrywały się w wirtualnej rzeczywistości zwanej LOOP, stwierdzono, że wirus pierścieniowy nieświadomie ucieka do prawdziwego świata po tym, jak jego twórcy klonują Ryuji, który umiera z powodu wirusa. Wirus oddziela się od Ryuji i mutuje z bakterią, tworząc wysoce niebezpieczny nowotwór zwany przerzutowym rakiem ludzkim (MHC), który zagraża wszelkiemu życiu. Sklonowany Ryuji, który jest wychowywany jako Kaoru Futami i nie ma żadnych wspomnień ze swojego życia w LOOP, ostatecznie musi ponownie wejść do wirtualnej rzeczywistości, aby zdobyć lekarstwo zarówno na wirusa pierścieniowego, jak i MHC. W opowiadaniu „Happy Birthday” Kaoru znajduje lekarstwo, które neutralizuje wszystkie klony w wirtualnej rzeczywistości, powodując, że zarówno on sam, jak i klony Sadako szybko się starzeją i umierają w ciągu kilku lat. Piąta powieść, S , ujawnia, że Masako została zapłodniona przez Ryuji i urodziła dziewczynkę o imieniu Akane Maruyama. Akane, w przeciwieństwie do klonów Sadako, nie dziedziczy wadliwych genów, które zagrażały klonom, w tym Masako, która umiera kilka lat po urodzeniu. Tymczasem Ryuji próbuje powstrzymać rozprzestrzenianie się wirusa pierścienia w dzienniku Kazuyukiego, ale ustępuje, pozwalając czterem klonom Sadako na dalsze istnienie, myśląc, że mają krótkie życie i dlatego nie stanowią zagrożenia. Jednak klony są zabijane jeden po drugim przez ucznia Ryuji'ego, Hiroyukiego Niimurę, który czuje, że jego obowiązkiem jest zniszczenie Sadako raz na zawsze. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Samara Morgan Sadako była głównym źródłem inspiracji dla Samary Morgan z amerykańskiego remake'u z 2002 roku, The Ring i jego sequeli, The Ring Two i Rings . Grali ją odpowiednio Daveigh Chase , Kelly Stables i Bonnie Morgan . Samara Morgan jest przedstawiana jako mała dziewczynka z innego świata, odpowiedzialna za stworzenie przeklętej taśmy wideo z amerykańskiej wersji historii Ring . Zwykle wygląda jak dziewczynka z długimi, ciemnymi włosami zakrywającymi twarz i ubrana w białą sukienkę. Samara posiada moc nensha , podobnie jak Sadako, zdolną do wypalania obrazów na powierzchniach i w umysłach innych. W przeciwieństwie do Sadako, Samara psychicznie oszpeca twarze swoich ofiar, zanim w końcu umierają na atak serca. Historia Samary jest przedstawiona w amerykańskich filmach. The Ring stwierdza, że Anna i Richard Morgan ( Shannon Cochran i Brian Cox ), którzy są właścicielami rancza dla koni na wyspie Moesko w stanie Waszyngton , twierdzili, że adoptowali Samarę od nieznanych rodziców na kontynencie po licznych nieudanych próbach posiadania własnego dziecka. Gdy Samara dorasta, jej moce wypalają straszne obrazy w umyśle Anny, niemal doprowadzając ją do szaleństwa. Richard wygania Samarę, aby zamieszkała w stodole rancza, ale ona używa swoich mocy, aby doprowadzić ukochane konie Anny do samobójstwa po tym, jak „nie dały jej spać w nocy”. W pewnym momencie Samara trafia do szpitala psychiatrycznego, ale lekarze nie są w stanie wyjaśnić jej mocy. Podczas rodzinnych wakacji na górze Shelter, Anna atakuje Samarę, gdy stoi przed starą studnią, dusząc ją workiem na śmieci, a następnie wrzucając do studni. Następnie Anna popełnia samobójstwo, skacząc z klifu. Jednak Samara trzyma się życia przez siedem dni sama w studni, zanim umiera z powodu połączenia głodu i hipotermii . Ostatecznie w pobliżu studni budowane są domki do wynajęcia, jeden na niej. Pozwala to Samarze rzutować swoje wizje na taśmę wideo , tworząc siedmiodniową klątwę. Klątwa Samary zabija Katie ( Amber Tamblyn ), siostrzenicę dziennikarki Rachel Keller ( Naomi Watts ), która bada pochodzenie taśmy. Rachel, jej były chłopak Noah Clay ( Martin Henderson ) i ich syn Aidan ( David Dorfman ) oglądają wideo. Rachel spotyka Richarda, który ostrzega ją, aby trzymała się z daleka, a następnie popełnia samobójstwo poprzez porażenie prądem. Rachel i Noah ostatecznie znajdują ciało Samary w studni i je zakopują. Jednak nie robi to nic, aby uspokoić Samrę, jak mieli nadzieję Rachel i Noah, i zabija Noaha zgodnie z zasadami klątwy. Rachel w przypływie wściekłości niszczy oryginalną kasetę wideo, ale wykorzystuje skopiowaną wersję nagrania, aby kontynuować klątwę i uratować Aidana. The Ring Two rozwija historię Samary: jej matka, kobieta o imieniu Evelyn ( w młodości grana przez Mary Elizabeth Winstead , a w starszej Sissy Spacek ), wierzyła, że jej córka ma w sobie demona i próbowała utopić dziewczynę, ale powstrzymały ją zakonnice. Evelyn zostaje wysłana do zakładu dla obłąkanych, a Samara została oddana do adopcji. W obecnej linii czasu filmu Samara celowo manipuluje taśmą, aby wrócić do Rachel, decydując się uczynić Rachel swoją nową matką. Po tym, jak Rachel pali taśmę, Samara opętała Aidana. Rachel odurza Samarę, a następnie prawie topi Aidana, aby ją egzorcyzmować. Samara wycofuje się do telewizora, a Rachel pozwala się wciągnąć do wizjonerskiego świata Samary i w dół studni. Rachel wychodzi ze studni, a Samara ją ściga, ale Rachel w ostatniej chwili zakrywa pieczęć na studni. W Rings film rozwija historię Evelyn. Evelyn (Kayli Carter) została porwana przez miejscowego księdza, Galena Burke'a ( Vincent D'Onofrio ), który ją zgwałcił i zapłodnił, co doprowadziło do poczęcia Samary podczas niewoli Evelyn. Lata po śmierci córki Burke zapieczętował szczątki Samary w ścianie swojego domu w pewnym momencie po wydarzeniach z pierwszego filmu, wiedząc, że jej duch nadal będzie dręczył tych, którzy ją spotkają. Oślepił się również, aby Samara nie mogła go zabić. Samara szukała współczującego gospodarza, aby się odrodzić, którego znajduje w nastoletniej dziewczynie o imieniu Julia ( Matilda Lutz ). Burke próbuje zabić Julię, ale Samara wyłania się z iPhone'a Julii , przywraca wzrok Burke'owi i zabija go. Po kremacji jej szczątków duch Samary mieszka teraz w Julii. W końcowych scenach filmu nagranie wideo Samary zaczyna rozprzestrzeniać się w Internecie i staje się viralem . -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zdjęcia Na Koniec Tegoż Artykułu Zdjęcia Tej Upiornej Dziewczynki A więc w Tym Artykule to Wszystko 3rzymajcie się i do następnego Pionaa !! Starszy Dziennikarz X-Ray_98 -
Redakcja SanNews - Mity i Historie : Historia o Slendermanie
Lotos_1972PL opublikował(a) temat w Artykuły
Witajcie Drodzy Czytelnicy Z Tej Strony Starszy Dziennikarz X-Ray_98 Zapraszam na Artykuł Poświęcony Slendermanowi Czyli Ucieleśnieniu Strachu który towarzyszył nam od zawsze Strachu Przed Nieznanym -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Opis Mitu Slender Man (pisany również jako Slenderman ) to fikcyjna nadprzyrodzona postać , która pierwotnie była internetowym memem typu creepypasta stworzonym przez użytkownika forum Something Awful , Erica Knudsena (znanego również jako „Victor Surge”) w 2009 roku. Przedstawiany jest jako szczupły, nienaturalnie wysoki humanoidalny osobnik z pozbawioną cech charakterystycznych białą głową i twarzą, ubrany w czarny garnitur. Historie o Slender Manie często przedstawiają jego prześladowanie, porywanie lub traumatyzowanie ludzi, szczególnie dzieci. Slender Man stał się ikoną popkultury , chociaż nie ogranicza się do jednej narracji, ale pojawia się w wielu różnych dziełach fikcyjnych, zazwyczaj tworzonych w Internecie. Fikcja dotycząca Slender Mana obejmuje wiele mediów, w tym literaturę, sztukę i serie wideo, takie jak Marble Hornets (2009–2014), w których jest znany jako The Operator . Postać pojawiła się w grze wideo Slender: The Eight Pages (2012) i jej następcy Slender: The Arrival (2013), a także zainspirowała Endermana w Minecrafcie . Pojawił się również w adaptacji filmowej Marble Hornets z 2015 roku , w której zagrał go Doug Jones , oraz w filmie o tym samym tytule z 2018 roku , w którym zagrał go Javier Botet . -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Historia Szczegółowa Ponieważ fikcyjna „mitologia” Slender Mana ewoluowała bez oficjalnego „kanonu” jako odniesienia, jego wygląd, motywy, nawyki i umiejętności nie są stałe, ale zmieniają się w zależności od narratora. Najczęściej jest opisywany jako bardzo wysoki i chudy z nienaturalnie długimi, przypominającymi macki ramionami (lub po prostu mackami), które może wyciągać, aby zastraszyć lub złapać ofiarę. W większości opowieści jego twarz jest biała i bez cech charakterystycznych, ale czasami jego twarz wygląda inaczej dla każdego, kto ją widzi. Wydaje się, że ma na sobie ciemny garnitur i krawat. Slender Man jest często kojarzony z lasem i/lub opuszczonymi miejscami i ma zdolność teleportacji . Bliskość Slender Mana jest często uważana za wyzwalającą „chorobę Slendera”; szybki początek paranoi , koszmarów i urojeń, którym towarzyszą krwawienia z nosa . Wczesne historie przedstawiały go jako ofiary dzieci lub młodych dorosłych. Niektóre przedstawiały młodych dorosłych doprowadzonych do szaleństwa lub nakłonionych do działania w jego imieniu. Inne zawierały pomysł, że zbadanie Slender Mana zwróci jego uwagę. Internetowy serial Marble Hornets wprowadził ideę pełnomocników, którzy byli ludźmi, którzy wpadli pod wpływ Slender Mana. Początkowo przedstawiani jako po prostu gwałtownie szaleni, zaczęli być przedstawiani jako marionetki Slender Mana. Marble Hornets wprowadził również pomysł, że Slender Man może ingerować w nagrania wideo i audio, a także „symbol Slender Mana”, ⦻, który stał się powszechnym tropem fikcji Slender. Graficzna przemoc i horror ciała są rzadkie w mitologii Slender Mana, a wiele narracji decyduje się pozostawić los jego ofiar niejasnym. Shira Chess zauważa, że „należy zauważyć, że niewiele z tych opowieści dokładnie identyfikuje, jakim potworem może być Slender Man i jakie są jego konkretne intencje – wszystkie te punkty pozostają tajemniczo i użytecznie niejasne”. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pochodzenie Slender Man został stworzony 10 czerwca 2009 roku na wątku na forum internetowym Something Awful . Wątek dotyczył konkursu Photoshop , w którym użytkownicy mieli za zadanie „stworzyć obrazy paranormalne”. Autor posta na forum Eric Knudsen, pod pseudonimem „Victor Surge”, dodał dwa czarno-białe obrazy grup dzieci, do których dodał wysoką, szczupłą, widmową postać ubraną w czarny garnitur. Chociaż poprzednie wpisy składały się wyłącznie ze zdjęć, Surge uzupełnił swoje zgłoszenie fragmentami tekstu — rzekomo od świadków — opisującymi porwania grup dzieci i nadając postaci imię „Slender Man”: Cytat pod pierwszym zdjęciem brzmiał: Nie chcieliśmy iść, nie chcieliśmy ich zabijać, ale ich uporczywa cisza i wyciągnięte ramiona przerażały nas i pocieszały jednocześnie… — 1983, fotograf nieznany, uznany za zmarłego. Cytat pod drugim zdjęciem brzmiał: Jedno z dwóch odzyskanych zdjęć z pożaru Stirling City Library. Znane z tego, że zostało zrobione w dniu, w którym zaginęło czternaścioro dzieci i z tego, co nazywa się „The Slender Man”. Deformacje zostały uznane przez urzędników za wady filmu. Pożar w bibliotece miał miejsce tydzień później. Prawdziwe zdjęcie skonfiskowane jako dowód. — 1986, fotograf: Mary Thomas, zaginiona 13 czerwca 1986 r. Dodatki te skutecznie przekształciły fotografie w dzieło fikcyjne. Późniejsze plakaty rozszerzyły postać, dodając własne wizualne lub tekstowe elementy. Inspiracją dla stworzenia Slender Mana przez Knudsena były przede wszystkim "That Insidious Beast" Zacka Parsonsa , The Mist Stephena Kinga , doniesienia o ludziach-cieniach , Mothman i Mad Gasser z Mattoon . Innymi inspiracjami dla postaci byli Tall Man z filmu Phantasm z 1979 roku , H.P. Lovecraft , surrealistyczne dzieła Williama S. Burroughsa oraz gry wideo z gatunku survival horror Silent Hill i Resident Evil . Zamiarem Knudsena było "sformułowanie czegoś, czego motywy są ledwo zrozumiałe i [co] powoduje niepokój i przerażenie wśród ogółu społeczeństwa". Inne istniejące wcześniej fikcyjne lub legendarne stworzenia, które są podobne do Slender Mana to: Gentlemen, ubrani na czarno, bladzi, łysi demony z odcinka " Hush " serialu Buffy the Vampire Slayer ; mężczyźni w czerni , o których wiele opowieści przypisuje im niezwykły wygląd, nienaturalny chód i „orientalne” rysy twarzy; oraz The Question , superbohater DC Comics o pozbawionej wyrazu twarzy, którego tajną tożsamością jest „Victor Sage”, imię podobne do pseudonimu Knudsena „Victor Surge” W swojej książce Folklore, Horror Stories, and the Slender Man: The Development of an Internet Mythology profesor Shira Chess z University of Georgia powiązała Slender Mana ze starożytnym folklorem o wróżkach . Podobnie jak wróżki, Slender Man jest nie z tego świata, a jego motywy są często trudne do uchwycenia; podobnie jak wróżki, jego wygląd jest niejasny i często zmienia się, by odzwierciedlić to, co widz chce lub boi się zobaczyć, a podobnie jak wróżki, Slender Man żyje w lasach i dzikich miejscach i porywa dzieci . Wczesny rozwój Slender Man wkrótce stał się viralem [ 19 ] , co zaowocowało powstaniem licznych dzieł fanartowych , cosplayowych i internetowych fikcji znanych jako „ creepypasta ” — opowieści grozy opowiadanych w krótkich fragmentach tekstu, który można było łatwo skopiować i które rozprzestrzeniały się ze strony na stronę. Oderwany od swojego pierwotnego twórcy, Slender Man stał się tematem niezliczonych opowieści wielu autorów w ramach nadrzędnego mitu. Wiele aspektów mitologii Slender Mana pojawiło się po raz pierwszy w oryginalnym wątku Something Awful. Jednym z najwcześniejszych dodatków był wpis użytkownika forum o nazwie „Thoreau-Up”, który stworzył opowieść folklorystyczną osadzoną w XVI-wiecznych Niemczech, w której występuje postać o imieniu Der Großman, co było, jak zasugerował autor, wczesnym odniesieniem do Slender Mana. : 36 Pierwsza seria filmów z udziałem Slender Mana wyewoluowała z posta w wątku Something Awful użytkownika „ce gars”. Opowiada ona o fikcyjnym przyjacielu ze szkoły filmowej o imieniu Alex Kralie, który natknął się na coś niepokojącego podczas kręcenia swojego pierwszego pełnometrażowego projektu, Marble Hornets . Seria filmów, opublikowana w stylu found footage na YouTube , stanowi grę w alternatywnej rzeczywistości opisującą fikcyjne doświadczenia filmowców ze Slender Manem. ARG zawiera również kanał Twittera i alternatywny kanał YouTube stworzony przez użytkownika o nazwie „totheark”. W 2013 roku Marble Hornets miał ponad 250 000 subskrybentów na całym świecie i 55 milionów wyświetleń. Później pojawiły się na YouTube inne seriale o Slender Manie, w tym EverymanHYBRID i TribeTwelve . W 2012 roku Slender Man został zaadaptowany do gry wideo zatytułowanej Slender: The Eight Pages ; a oficjalna strona internetowa uległa awarii, gdy zbyt wiele osób próbowało pobrać grę. Pojawiło się kilka popularnych wariantów gry, w tym Slenderman's Shadow i Slender Man na iOS , który stał się drugą najpopularniejszą aplikacją do pobrania. Kontynuacja Slender: The Eight Pages , Slender: The Arrival , została wydana w 2013 roku. Kilka niezależnych filmów o Slender Manie zostało wydanych lub jest w trakcie produkcji, w tym Entity i The Slender Man , udostępniony bezpłatnie online po kampanii na Kickstarterze o wartości 10 000 USD . W 2013 roku ogłoszono, że Marble Hornets stanie się filmem fabularnym. Pchnięcie nożem w Waukesha Artykuł główny: Pchnięcie nożem przez Slender Mana 31 maja 2014 roku dwie 12-letnie dziewczynki w Waukesha w stanie Wisconsin przytrzymały i dźgnęły nożem 12-letniego kolegę z klasy 19 razy. Kiedy później przesłuchano je przez władze, podobno twierdziły, że chciały popełnić morderstwo jako pierwszy krok do stania się pełnomocnikami Slender Mana, ponieważ przeczytały o tym w Internecie. Powiedziały również, że bały się, że Slender Man zabije ich rodziny, jeśli nie popełnią morderstwa. Po tym, jak sprawcy opuścili miejsce zdarzenia, ofiara wyczołgała się z lasu na drogę. Przejeżdżający rowerzysta powiadomił władze, a ofiara przeżyła atak. U obu napastników zdiagnozowano choroby psychiczne , ale oskarżono ich jak osoby dorosłe i groziła im kara do 65 lat więzienia. Jedna z dziewcząt podobno powiedziała, że Slender Man ją obserwuje, potrafi czytać w myślach i teleportować się. Eksperci zeznali w sądzie, że powiedziała również, że rozmawiała z Lordem Voldemortem i jednym z Wojowniczych Żółwi Ninja . 1 sierpnia 2014 r. uznano ją za niezdolną do uczestniczenia w procesie, a jej postępowanie karne zawieszono do czasu poprawy jej stanu. 19 grudnia 2014 r. sędzia orzekł, że obie dziewczyny są zdolne do uczestniczenia w procesie. W sierpniu 2015 r. przewodniczący sędzia orzekł, że dziewczyny będą sądzone jak osoby dorosłe. Były sądzone oddzielnie. 21 sierpnia 2017 r. jedna z dziewcząt, obecnie 15-letnia, przyznała się do winy w usiłowaniu zabójstwa drugiego stopnia, ale twierdziła, że nie ponosi odpowiedzialności za swoje czyny z uwagi na niepoczytalność. Chociaż prokuratorzy twierdzili, że wiedziała, że to, co robi, jest złe, ława przysięgłych ustaliła, że była chora psychicznie w momencie ataku. 21 grudnia sędzia okręgowy hrabstwa Waukesha Michael Bohren skazał Anissę Weier, wówczas 16-latkę, na 25-letni pobyt w szpitalu od daty popełnienia przestępstwa, co oznacza, że będzie mogła pozostać w zakładzie zamkniętym do ukończenia 37. roku życia. W oświadczeniu dla mediów z 4 czerwca 2014 r. Eric Knudsen powiedział: „Jestem głęboko zasmucony tragedią w Wisconsin i moje serce jest z rodzinami osób dotkniętych tym strasznym czynem”. Oświadczył, że nie będzie udzielał wywiadów w tej sprawie. 25 września 2017 roku doniesiono, że Morgan Geyser, wówczas 15-latka, zgodziła się przyznać do winy w sprawie usiłowania popełnienia zabójstwa pierwszego stopnia w ramach porozumienia, które pozwoliłoby jej uniknąć kary więzienia. 1 lutego 2018 roku Associated Press poinformowała, że Geyser została skazana na 40 lat pobytu w szpitalu psychiatrycznym w Wisconsin, co stanowi maksymalny wyrok dozwolony w tym przypadku. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cechy Folklorystyczne Slendermana Kilku naukowców twierdzi, że pomimo bycia fikcyjnym dziełem z identyfikowalnym punktem pochodzenia, Slender Man reprezentuje formę cyfrowego folkloru. Shira Chess twierdzi, że Slender Man jest przykładem podobieństw między tradycyjnym folklorem a etosem open source Internetu i że w przeciwieństwie do tradycyjnych potworów, takich jak wampiry i wilkołaki, fakt, że mit Slender Mana można śledzić i oznakować, oferuje potężny wgląd w to, jak powstają mity i folklor. Chess identyfikuje trzy aspekty mitu Slender Mana, które wiążą go z folklorem: zbiorowość (oznaczającą, że jest tworzony przez kolektyw, a nie przez pojedynczą osobę), zmienność (oznaczającą, że historia zmienia się w zależności od opowiadającego) i wykonanie (oznaczające, że narracja opowiadającego zmienia się, aby odzwierciedlić reakcję publiczności). Cosplay Slender Mana w 2013 roku Badacz mediów i folklorysta Andrew Peck przypisuje sukces Slender Mana jego wysoce kolaboracyjnej naturze. Ponieważ postać i jej motywy są owiane tajemnicą, użytkownicy mogą łatwo dostosować istniejące tropy i obrazy Slender Mana do tworzenia nowych historii. Ta zdolność użytkowników do czerpania z pomysłów innych, a jednocześnie dostarczania własnych, pomogła zainspirować kulturę współpracy, która powstała wokół Slender Mana. Zamiast uprzywilejowywać wybory niektórych twórców jako kanoniczne, ta kultura współpracy nieformalnie lokalizuje własność stworzenia w całej społeczności. Pod tym względem Slender Man jest podobny do opowieści przy ognisku lub legend miejskich , a sukces postaci wynika z umożliwienia zarówno interakcji społecznych, jak i osobistych aktów twórczej ekspresji. Chociaż prawie wszyscy użytkownicy rozumieją, że Slender Man nie jest prawdziwy, zawieszają tę niewiarę, aby bardziej wciągnąć się w opowiadanie lub słuchanie historii. Dodaje to autentyczności legendarnym występom Slender Mana i zaciera granice między legendą a rzeczywistością, utrzymując stworzenie jako obiekt legendarnej dialektyki . Ta dwuznaczność doprowadziła niektórych do pewnego zamieszania co do pochodzenia i celu postaci. Zaledwie pięć miesięcy po jego stworzeniu, Coast to Coast AM George'a Noory'ego , radiowy program z rozmowami telefonicznymi poświęcony zjawiskom paranormalnym i teoriom spiskowym, zaczął przyjmować telefony od osób pytających o Slender Mana. Dwa lata później artykuł w Minneapolis Star Tribune opisał jego pochodzenie jako „trudne do ustalenia”. Eric Knudsen skomentował, że wiele osób, pomimo zrozumienia, że Slender Man został stworzony na forach Something Awful, nadal rozważa możliwość, że może być prawdziwy. Shira Chess opisuje Slender Mana jako metaforę „bezradności, różnic władzy i anonimowych sił”. Peck widzi paralele między Slender Manem a powszechnymi lękami związanymi z erą cyfrową, takimi jak uczucie ciągłej łączności i nieznanej obserwacji osób trzecich. Podobnie Tye Van Horn, pisarz dla The Elm , zasugerował, że Slender Man reprezentuje współczesny strach przed nieznanym; w epoce zalanej informacjami ludzie tak bardzo odzwyczaili się od ignorancji , że teraz boją się tego, czego nie są w stanie zrozumieć. Troy Wagner, twórca Marble Hornets , przypisuje przerażenie Slender Manem jego plastyczności; ludzie mogą ukształtować go w cokolwiek, co ich najbardziej przeraża. Tina Marie Boyer zauważyła, że „Slender Man jest potworem zakazującym, ale granice kulturowe, których strzeże, nie są jasne. Ofiary nie wiedzą, kiedy je naruszyły lub przekroczyły”. Andrew Peck uważa również Slender Mana za autentyczną formę folkloru i zauważa jego podobieństwo do pojawiających się form występów legend offline. Peck sugeruje, że występy folkloru cyfrowego rozszerzają dynamikę występów twarzą w twarz na kilka znaczących sposobów, takich jak występowanie asynchroniczne, zachęcanie do naśladownictwa i personalizacji, a także umożliwianie doskonałej replikacji, łączenie elementów komunikacji ustnej, pisemnej i wizualnej oraz generowanie wspólnych oczekiwań co do występów, które ustanawiają tożsamość grupy pomimo braku fizycznie obecnej grupy. Podsumowuje, że Slender Man reprezentuje cykl legend cyfrowych, który łączy konwencje generyczne i pojawiające się cechy występów ustnych i wizualnych ze wspólnym potencjałem komunikacji sieciowej. Jeff Tolbert również akceptuje Slender Mana jako folklorystyczny i sugeruje, że reprezentuje on proces, który nazywa „odwróconą ostensją”. Ostensja w folklorystyce to proces odgrywania ludowej narracji. Według Tolberta Slender Man robi coś przeciwnego, tworząc zestaw narracji przypominających folklor, których wcześniej nie było. Jest to ikoniczna postać stworzona poprzez zbiorowy wysiłek i celowo wzorowana na istniejącym i znanym gatunku folkloru. Według Tolberta reprezentuje to dwa procesy w jednym: obejmuje tworzenie nowych obiektów i nowych oderwanych przykładów doświadczenia oraz obejmuje połączenie tych elementów w zbiór „tradycyjnych” narracji, wzorowanych na istniejącym folklorze (ale nie w pełni zadłużonych wobec żadnej konkretnej tradycji). Profesor Thomas Pettitt z Uniwersytetu Południowej Danii opisał Slender Mana jako przykład zamknięcia przez epokę nowożytną „ nawiasu Gutenberga ”; okresu od wynalezienia prasy drukarskiej do rozpowszechnienia się sieci, w której historie i informacje były kodyfikowane w odrębnych mediach, do powrotu do starszych, bardziej pierwotnych form opowiadania historii, których przykładem jest tradycja ustna i opowieści przy ognisku , w których tę samą historię można opowiedzieć, zinterpretować na nowo i przekształcić przez różnych opowiadaczy, co pozwala na rozszerzanie i ewolucję przekazu z czasem. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zdjęcia Oto Zdjęcia Slendermana Oraz Jego Symbolu Dzięki za Poświęcony Czas Pozdro dla wszystkich Pionaa !! Starszy Dziennikarz X-Ray_98 -
SAMC - Wzór odejścia z frakcji
Lotos_1972PL odpowiedział(a) na Ender_ temat w San Andreas Medical Center
Nick:X-Ray_98 SID:132636 Stopień posiadany w frakcji:AEMT II + Lider Air Unit Powód odejścia:Brak chęci obecnie na pobyt -
----------------------------------------------------------------------- Podsumowanie Tygodnia 02.02.2025-09.02.2025 Z Przyjemnością Informuje Iż @⚒️║DJ @Nuke1 Zostaje Awansowany na stopień @🚧║DJ Specjalista za Wyrobienie Normy X6 Z Przyjemnością Informuje Iż @🛠️Starszy DJ @Arhael Zostaje Awansowany na stopień @🚧║DJ Specjalista za szczególny wkład dla dobra oraz rozwoju Radia Z Przyjemością Informuje iż @🔧║Starszy Prezenter @denon Zostaje Awansowany na stopień @🔨║Doświadczony Prezenter za osiągnięcie odpowiedniej liczby plusów Z Przyjemnością Informuje iż @🪖 ║ Zastępca Menadżer @Judzio Zdaje Okres Próbny i Zostaje Awansowany z tego Powodu na Stopień @🪖 ║ Menadżer i powołany na okres Próbny wynoszący 14 dni -----------------------------------------------------------------------
-
Lotos_1972PL obserwuje zawartość Wzory powrotu do Radia Serwerowego MultiFM
-
Wzory powrotu do Radia Serwerowego MultiFM
Lotos_1972PL odpowiedział(a) na Zwariowany temat w Ogólne
Akceptuje Powrót Zapraszam na Ts w celu ustalenia Rangi 🙂 -
Witajcie drodzy czytelnicy naszej Redakcji. Chciałbym zaprezentować wam już, Siódmą sondę którą przeprowadziliśmy ekipą San News! W sondzie wzięły udział osoby z całego serwera MultiRPG. Życzę miłego oraz przyjemnego czytania! Sondę przygotowali dla was: Dyrektor Naczelny @PatrykZYouTube Zastępca Dyrektora @Aleks_ Zastępca Redaktora Naczelnego @StiveX Zastępca Redaktora Naczelnego @Lotos_1972PL Zastępca Redaktora Naczelnego @jacopo112 Dziennikarz @Kebab7 Redaktor Specjalista @HeGzio Starszy Redaktor @Minusik Bezpieczeństwo zapewnili: @D3Neje3Ka- S.A Fire Dapartment @xoni__ - S.A Fire Dapartment @Ben - S.A Police Department. Jeśli ktoś nie wie czym jest sonda uliczna zapraszamy do przeczytania pierwszej naszej sondy. Lista pytań i odpowiedzi: 1. Co Pan/Pani sądzi o nowej Pracy górnika? a) Mam pozytywne zdanie. b) Mam negatywne zdanie. c) Nie mam zdania. 2. Jak Pan Pani zdanie na temat nowo powołanych supportów? a) Mam pozytywne zdanie b) Mam negatywne zdanie c) Nie mam zdania. 3. Jakie ma pan/pani zdanie na temat nowego placu do przeprowadzania szkoleń przez Frakcje ? a) Mam pozytywne Zdanie b) Mam negatywne zdanie c) Nie mam zdania 4. czy wprowadzenie komendy /bagaznik było dobrym pomysłem ? a) Tak b) Nie. c) Nie mam zdania 5. Jakie mam Pan/Pani zdanie na temat nowego sposobu przedstawiania informacji o pojazdach na giełdach ? a) Mam pozytywne zdanie. b) Mam Negatywne Zdanie. c) Nie mam zdania. 6. Czy wprowadzenie komendy /try było dobrym pomysłem ? a) Tak. b) Nie. c) Nie mam zdania. 7. Czy Zarząd serwera powinien wprowadzić więcej gier do kasyna ? a) Tak. b) Nie. c) Nie mam zdania Legenda: • Jasny Niebieski odpowiedź A • Niebieski odpowiedź B • Granatowy odpowiedź C Dziękujemy wszystkim za udział w VII sondzie ulicznej San News. Zapraszamy do śledzenia nowości w naszej Redakcji.
-
Redakcja SanNews - Artykuł o Makabrycznym Wypadku z 21 Lipca 1979 roku
Lotos_1972PL opublikował(a) temat w Artykuły
Witajcie Drodzy Czytelnicy! Z tej strony Zastępca Redaktora Naczelnego X-Ray_98 oraz Redaktor Aplikujący Creex Zapraszamy do Przczytania Artykułu o Makabrycznym wypadku z przed 20 lat 21 lipca 1979 roku w San Andreas był spokojnym dniem. W okolicach góry Mount Chiliad i miasteczka Angel Pine nic nie wskazywało na to, co miało się wydarzyć. Mieszkańcy zaczynali swój dzień: jedni jechali do pracy, inni zajmowali się swoimi gospodarstwami. Jedną z takich osób był John Kentucky – Zastępca Burmistrza w Las Venturas, człowiek spokojny i poukładany, mający żonę Britney oraz dwie córeczki, Silvie i Kate. Nic nie zapowiadało, że tego dnia jego życie wejdzie na drogę, z której nie ma powrotu – drogę, która mogła zakończyć się albo wielką fortuną, albo totalną klęską. Po ważnym zebraniu zarządu miasta w Las Venturas, John wyszedł z budynku i wsiadł do swojego białego, czteroosobowego samochodu marki Savanna. Kierując się do San Fierro, nie miał pojęcia, że właśnie zmierza w miejsce, które miało wywrócić jego życie do góry nogami. Dotarł do dzielnicy Doherty, gdzie znajdowało się kasyno „You Play And Win Or Lose”, pełne graczy stawiających ogromne sumy. John postanowił spróbować swojego szczęścia. Początkowo grał w ruletkę i blackjacka z umiarkowanym powodzeniem, ale z każdą kolejną przegraną coraz trudniej było mu się powstrzymać. Po pięciu przegranych zakładach jego majątek z ponad 60 miliardów dolarów spadł do 4,5 miliarda. Zdeterminowany, by odzyskać pieniądze, John kontynuował grę, aż do momentu, gdy na jego koncie zostało jedynie 150 milionów dolarów. Dopiero po wyjściu z kasyna dotarło do niego, jak wielką porażkę poniósł. Przepełniony rozpaczą, uznał, że nie ma już sensu żyć. Bez niczego, co by go trzymało przy życiu, wsiadł do swojego auta i udał się w stronę góry Chiliad. Tam, na zachodnim zboczu, znajdowała się opuszczona chatka. Gdy wysiadł z samochodu, otworzył bagażnik i wyjął potężny sznur – ewidentnie miał zamiar się powiesić. Jednak w ostatniej chwili, stojąc już na krawędzi, opamiętał się. Pomyślał o swojej rodzinie i o tym, że może uda się jakoś wyjść z tej sytuacji. Uwolnił się więc od sznura i, wsiadając z powrotem do auta, zadzwonił do swojej żony, by powiedzieć jej, że wraca do domu. Wtedy usłyszał dziwny dźwięk dochodzący z chatki. Gdy odwrócił się, ujrzał coś, co wyglądało jak człowiek w kostiumie świni, trzymający w ręku piłę mechaniczną, gotową do użycia. W panice, John depnął w gaz, starając się jak najszybciej uciec z tego miejsca. Niestety, nie uważał na drogę i wpadł w pułapkę. Auto wpadło w poślizg i zeskoczyło z góry, uderzając pięciokrotnie o skały i ziemię, a następnie dwukrotnie o drzewa. W wyniku wypadku pojazd został niemal doszczętnie zniszczony, a John odniósł ciężkie obrażenia. Pomimo natychmiastowego przewiezienia do szpitala w Las Venturas, zmarł dwie godziny po przeprowadzeniu operacji. Cześć jego pamięci. Udało nam Się Przeprowadzić Wywiad z Policjantem który prowadził śledztwo w sprawie tego Makabrycznego zdarzenia Oto On R: Redaktor | P: Policjant R: Uszanowanie Zastępca Redaktora Naczelnego X-Ray_98 z Redakcji San News P:Hey, Detective II Ben_ Supervisory Staff - San Andreas Police. R:Witam Czy można Przeprowadzić wywiad w panem na temat zdarzenia z przed 20 lat ? :Tak R:okej a więć tak czy pamieta pan ten dzień z 21 lipca 1979 roku kiedy to wydarzył się ten wypadek P:Naah, nie pamiętam tego dokładnie, musiałbym przeanalizować kartoteke. Ale coś tam pamiętam. R:okej rozumiem a jakie informacje dotyczące tegoż zdarzenia pamiętasz i mógłyś o nich powiedzieć P:Aight. Kierowca jechał z dużą prędkością uszkodzonym pojazdem, stracił panowanie zaczeło rzucać autem. Kierowca nie miał zapiętych pasów przez co wyleciał z pojazdu. P:Doznał on bardzo dużych obrażen po czym zmarł w szpital R:brzmi to strasznie powiem szczerze P:Był to makabryczny wypadek, nie ukrywam tego. R:okej jakie były tego takie wstępne okoliczności ? P:Analiza była prosta, pijany koleś stracił panowanie, po dokładnym sprawdzeniu CCTV, odkryliśmy że był on w kasynie, przegrał wszystkie pieniądze, napił się i tak jak pisałem spowodował wypadek R:okej dziękuje za przekazane Informacje Na koniec zdjęcia zniszczonego Samochodu: Okej a zatem to było by na tyle, zapraszam do czytania i śledzenia kolejnych artykułów. Pozdrawiamy Zastępca Redaktora Naczelnego X-Ray_98 oraz Redaktor Aplikujący Creex. -
Redakcja SanNews - Mity I Legendy : Mity z GTA 3 Oraz GTA 5
Lotos_1972PL opublikował(a) temat w Artykuły
Witajcie Drodzy Czytelnicy Wita Was Zastępca Redaktora Naczelnego X-Ray_98 i Zapraszam na Artykuł poświęcony Mitom z Dwóch Fajnych gier Czyli GTA 3 Oraz GTA 5 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Człowiek Szczur z GTA 3 Mit O człowieku szczurze to jedna z największych Tajemnic w GTA 3 jest to postać która jest w połowie szczurem a w połowie człowiekiem nie ma rzetelnych zródeł na to że faktycznie od się pojawiał w Liberty City ale wiele graczy spekulowało iż przemierzał on Tunele metra w GTA 3 i Atakował Graczy którzy się tam zapuszczali za pomocą noża przez wiele lat od wydania GTA 3 ten mit stał się jedną z największych legend tej gry a wiele graczy przemierzając tunele metra było mocno wystraszonych gdy wiedzieli że mógł się czaić Tak zwany RatMan Czyli właśnie człowiek Szczur ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zakrawiona Cela W GTA 3 Ten Mit jest związany z Pewną misją z Fabuły głównej w GTA 3 jest to mały pomniejszy mit gdyż chodzi o zakrwawioną celę więzienia w budynku komisariatu policji LCPD podczas wykonywania misji Ucieczka Kanbu gracz otrzymuje polecenie wyciągnięcia członka Yakuzy Kanbu z więzienia. Kiedy gracz wychodzi poza celę Kanbu, słychać odgłos bicia mężczyzny. To prawdopodobnie Kanbu. Po zdetonowaniu bomby samochodowej ściana zapada się, a wnętrze celi można zobaczyć, gdy gracz poczeka, aż Kanbu wejdzie do jego pojazdu. Po jednej stronie ściany w celi jest dużo krwi z kilkoma krwawymi odciskami dłoni na ścianie. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Morderstwo Na Górze Gordo w GTA 5 Duch Jolene Cranley-Evans (znany też jako Duch z Góry Gordo) jest potwierdzonym mitem występującym w Grand Theft Auto V. Niedaleko szczytu Góry Gordo znajduje się duża, płaska skała, na której znajduje się wypisane krwią słowo „JOCK”. Między 23:00 a 00:00 gracz będzie mógł zobaczyć ducha lewitującego w pobliżu skały. Duch pojawia się jako kobieta o długich czarnych włosach i białej sukni lub szacie. Sam duch wydaje się być lekko przezroczysty. Znika z pola widzenia, jeśli gracz próbuje się do niego zbliżyć, ale nadal można go zobaczyć przez celownik snajperski lub kamerę telefonu. Duch nie dokonuje żadnej interakcji z graczem. Zjawa pojawia się zawsze z otwartymi ustami i oczami bez źrenic i tęczówek (najprawdopodobniej nie posiada ona powiek, które, sądząc po śladach krwi wokół oczu, zostały usunięte ostrym narzędziem). Jedyną czynnością jaką duch wykonuje, jest obracanie się zawsze twarzą w stronę gracza. Praktycznie niemożliwe jest podejście do ducha, gdyż znika on w przypadku zmniejszenia odległości gracza od zjawy. Można też ją zobaczyć w dowolnym momencie gry, w tym w GTA Online, nie tylko jak ma się 100% gry, jak UFO i inne mity. Udowodniono, że jeśli gracze udadzą się na kemping znajdujący się obok domu Ursuli, usłyszą krzyki. U podnóża góry Gordo znajduje się małe pole namiotowe, które jest zwykle zajęte przez 4 do 5 pieszych. W nocy obszar ten jest opuszczony. Jednocześnie między 23:00 a 00:00 gracz jest w stanie usłyszeć głosy, krzyki i niezrozumiały szept, gdy patrzą na Ducha. Jeśli szept zostanie odtwarzany od tyłu, można usłyszeć: "Let's see your shot (pol. Zobaczmy twój strzał)". Jolene Cranley-Evans była żoną Jocka Cranleya, kaskadera występującego w popularnych programach w latach 80. Zanim Cranley został sławny żył w Blaine County. W latach 70 postanowił zostać kaskaderem w Los Santos, jednak jego żona była przeciwna wyprowadzce. Podczas wspinaczki na Górę Gordo Jock zepchnął swoją żonę z klifu. Jolene zginęła wskutek obrażeń, które odniosła w wyniku upadku. W czasie przeprowadzonego śledztwa Jock został uniewinniony z powodu braku wystarczających dowodów. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Klauni W GTA 5 W misji Grass Roots Trevor spotyka Barry'ego przy prowizorycznym stoliku na Legion Square, gdzie próbuje podnieść świadomość na temat legalizacji marihuany. Barry nalega, aby Trevor spróbował trochę jego trawki i po długiej debacie Trevor w końcu ulega i bierze łyk swojej trawki. Umysł i wzrok Trevora zamazują się, a on zaczyna mieć halucynacje, że duża grupa klaunów zaczyna pojawiać się wokół niego. W jego rękach pojawia się automatyczna strzelba, a on zaczyna zabijać klaunów i niszczyć furgonetki klaunów , które nieustannie generują więcej klaunów. Po zabiciu wszystkich klaunów jego wzrok staje się znowu wyraźny, a sekwencja halucynacji kończy się. Wybiega wściekły i staje się dla niego jasne, że narkotyk, który dał mu Barry, zdecydowanie nie był marihuaną. Podczas misji Trevor wygłasza wiele gniewnych uwag, wyraźnie sugerując, że boi się klaunów (Coulrophobia). Przypuszcza się, że Trevor miał irracjonalny strach przed klaunami od dzieciństwa, co wyjaśnia jego halucynację dotyczącą klaunów próbujących go zaatakować. Michael De Santa ma podobną halucynację w swojej wersji misji Grass Roots, tylko tym razem jego halucynacja dotyczy Obcych . Klauni nie pojawiają się poza tą misją, a furgonetki klaunów nie można zdobyć w zwykły sposób, chyba że gracz użyje modów, aby ją wywołać. W 2016 roku na Youtube pojawił się film pokazujący klauna stojącego w pokoju w opuszczonym motelu w Sandy Shores. Klaun niósł siekierę i wydawał się być tym samym modelem, który został użyty w halucynacji Trevora. Nie wiadomo, czy był to błąd, czy easter egg. Zjawisko to można było zaobserwować tylko w wersji GTA V na konsole nowej generacji . Ta jest w toku, ponieważ nie ma oficjalnego wyjaśnienia, dlaczego tak się stało. Najprawdopodobniej było to prawdziwe i żadne mody nie zostały użyte do stworzenia filmu. Klaun najprawdopodobniej został uszkodzony, jak wyjaśniono w filmie, ponieważ krew klauna była niezsynchronizowana, co jest powszechne w przypadku źle odrodzonych bytów, ale klaun nie pojawiłby się, gdyby to był błąd, ponieważ Hobos nie pojawiają się podczas deszczu w motelu. Ten mit jest jak miecz obosieczny, jak się wydaje. Jest również wysoce nieprawdopodobne, aby był celowy, ponieważ klaun nie ma kodu poza misją. Film był najprawdopodobniej prawdziwy, ponieważ w filmach YouTubera nigdy nie było żadnych modów ani cheatów. Korzystanie z modów w ostatniej chwili wydaje się po prostu mylące. Więc na razie: to było uzasadnione. cały efekt tego mitu to oczywiście fakt że Trevor się naćpał i przywidziała mu się halucynacja ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zabóstwo Leonory Johnson z GTA 5 Ta Zagadka była i jest największą Tajemnicą gry poza Tajemnicą Góry Chiliad Leonora Johnson urodziła się 29 sierpnia 1952 r. na Środkowym Zachodzie. Jej ojciec Harold był hodowcą kurczaków, a matka Ellen była brudasem na farmie mleczarskiej. Miała problemy z płucami z powodu palenia w dzieciństwie. W szkole Leonora była przeciętną uczennicą, ale wcześnie rozwinęła się fizycznie i przyciągnęła dużo uwagi innych uczniów i kadry szkolnej. W wieku 15 lat Leonora Johnson opuściła szkołę i pojechała autostopem do Los Santos, aby uciec od wujka i marzyć o zostaniu gwiazdą filmową lub modelką. Po kilku miesiącach pracy jako kelnerka jej naturalne piękno i dziecięca naiwność zwróciły uwagę branży rozrywkowej i stały się powszechną twarzą w Vinewood Party Circuit i Casting-Couch Circuit. Na początku lat 70. Leonora Johnson regularnie pojawiała się jako modelka w reklamach drukowanych, telewizyjnych i w drugoplanowych rolach filmowych. W 1973 roku została obsadzona w filmie Richards Majestic Productions „Rum Runner”, w którym zagrała Beryl, dowcipną niepełnosprawną prostytutkę i skradła każdą scenę, w której wystąpiła. Jednak media opisały ją jako „ładną buzię do oglądania, ale bez większej iskry w oczach”, co sugerowało, że chociaż była piękna, prawdopodobnie nie była zbyt inteligentna. Plotkowano również, że była kandydatką do głównej roli żeńskiej w „The Many Wives of Alfredo Smith”, jednak została zamordowana przez Petera Dreyfusa w 1975 roku. Peter zabił Leonorę torturując ją, odcinając jej obie ręce i stopy i umieszczając je w przeciwległych miejscach, odcinając kilka rysów twarzy, pozostawiając liczne nacięcia na jej piersiach, rysując gwiazdę na jej plecach z przypaleń cygarem, odcinając część jej uda i pisząc na nim „HAM” i uprawiając z nią seks. Kiedy błagała o wolność, Dreyfuss kontynuował, a ona wciąż krzyczała. Kiedy Dreyfuss powiedział, żeby była cicho, nie chciała, więc ją zabił, zabierając wszystkie dowody i zacierając ślady, aby nie zostać złapanym. 17 stycznia 1975 r., po anonimowym donoszie do LSPD, jej ciało zostało znalezione przez reporterów przy zaporze Land Act Dam na kilka godzin przed przybyciem LSPD, które tratowało wszystkie użyteczne dowody kryminalistyczne. Nie udało im się znaleźć żadnych dowodów, które pozwoliłyby ustalić, kto zabił Johnson, więc wkrótce potem zamknięto sprawę. Po śmierci Leonory Peter Dreyfuss przez lata dręczył jej rodzinę, wysyłając listy, wykonując anonimowe telefony i wysyłając medalion Leonory i jej odcięte usta w rocznicę morderstwa. Według niektórych innych plotek/raportów, prześladował ją również przez lata, zanim ją porwał i zgwałcił, choć sam tego nie potwierdził. Więcej informacji o morderstwie Johnson można znaleźć na stronie gry www.whokilledLeonoraJohnson.com. Według oficjalnej strony jej morderstwa, w 1984 r. wyprodukowano pornograficzną wersję jej zabójstwa. Film nosił tytuł „Lay Enormous Jonhson”, a Leonorę grała Jessica Barlow, osoba, która twierdziła, że jest „najlepszą przyjaciółką Leonory w szkole średniej”, chociaż rodzice Leonory nie mają pojęcia, kim ona była. Historię tę przedstawiono również w odcinku programu The Underbelly Of Paradise. to mordestwo można wyjaśnić poprzez zebranie 50 części listu a po tej czynności odblokuje się misja poboczna w ktorej możemy zabić dreyfussa i pomścić ostatecznie Leonorę Johnson ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Morderca Nieskończonej Ósemki Z GTA 5 Merle Abrahams (1947 - 2004), powszechnie znany jako The Infinity Killer , jest seryjnym mordercą w Grand Theft Auto V. Chociaż nigdy nie pojawia się w grze, jest wielokrotnie wspominany w całej grze. Abrahams jest odpowiedzialny za morderstwa Infinity Murders przeprowadzone w grudniu 1999 roku, podczas których zamordował 8 osób i pochował je w tajnym miejscu w San Andreas. Niewiele wiadomo o życiu Merle'a Abrahamsa; urodził się w 1947 r., chociaż jego miejsce urodzenia nie zostało ustalone. Przez większość swojego życia mieszkał w domu w Sandy Shores, aż zaczął rozwijać się u niego stan psychotyczny i widoczna obsesja na punkcie liczby 8 i nieskończoności (∞). Twierdził, że „ 8 to po prostu nieskończoność odwrócona na bok ”, stąd jego przydomek The Infinity Killer. W 1999 roku Abrahams osiągnął szczyt swojej psychozy, kiedy zamordował 8 biegaczy płci męskiej i ukrył ich ciała w całym stanie, w serii morderstw, którą władze nazwały The Infinity Murders . Niedługo potem został schwytany przez policję i osadzony w więzieniu Bolingbroke Penitentiary. W pewnym momencie jego uwięzienia jego dom w Sandy Shores został celowo podpalony i zdewastowany, prawdopodobnie przez jednego z jego sąsiadów. Abrahams zmarł później w grudniu 2004 r. w wieku 57 lat, czekając na proces w sprawie Infinity Murders. Nigdy nie przyznał się do popełnienia morderstw, ale przyznał, że miał irracjonalną obsesję na punkcie liczby 8. Ciał ofiar morderstw nigdy nie odnaleziono. W grze jest wiele wskazówek dotyczących stanu San Andreas, które odnoszą się do Merle'a Abrahamsa i Infinity Murders. Większość z tych wskazówek ma formę krótkich zdań napisanych na ścianach przez samego Abrahamsa, zazwyczaj opisujących motywy stojące za morderstwami. Te wskazówki ilustrują jego psychotyczną mentalność i jego wzrost do szaleństwa w ciągu kilku lat. Dom Merle'a Dom Merle'a Abrahama znajduje się w Sandy Shores, hrabstwo Blaine. Dom wydaje się być celowo podpalony jakiś czas przed wydarzeniami z GTA V , ponieważ jego wnętrze jest poważnie zwęglone i spalone. Dom wydaje się być opuszczony od wielu lat, ponieważ jest w bardzo złym stanie. Wewnątrz domu gracz może znaleźć frazę There will be 8 napisaną czarnym atramentem na złamanym kawałku ściany. Dalej w domu znajduje się kolejna fraza napisana czarnym atramentem, tuż za małą półką. Fraza brzmi 8 is just infinity stand up . Oba te znaki zostały napisane przez samego Abrahamsa. Obok znajdują się trzy zestawy pięciu znaków, co daje łącznie 15. Znaczenie tych znaków jest nieznane, ponieważ Merle wydaje się być zafascynowany liczbą 8. Istnieje możliwość, że buty mogły należeć do jego bezimiennego dziecka, które zabił, gdy miało 15 dni lub lat. Możliwe również, że torturował jednego z biegaczy, który mógł liczyć dni spędzone tam aż do śmierci, lub sam Merle policzył, jak długo biegacz przeżył. Przywiązany do krokwi, która biegnie przez dach There will be 8 room, jest para małych butów zwisających w dół. Buty te wydają się być za małe dla dorosłego mężczyzny lub kobiety, ale mogłyby pasować na małe dziecko. Na tylnej ścianie domu widać napisane dużymi literami zdanie Go away Merle Abrahams you're a wrong 'un . Istnieje teoria, że jeden z jego sąsiadów napisał to na jego domu, aby go zawstydzić. W Sandy Shores, niedaleko domu Merle'a Abrahamsa, na polu niedaleko głównej drogi znajduje się duży głaz. Na boku głazu znajduje się krótki rymowanka napisana przez Abrahamsa, odnosząca się do jego morderstw i psychotycznego stanu umysłu. bok tego wiersza, liczba 8 jest nabazgrana kilkakrotnie na skale. Wiersz ten mógł zostać napisany po tym, jak Merle Abrahams zabił wszystkie swoje ofiary. Graffiti więzienne W więzieniu Bolingbroke Penitentiary znajduje się kolejna wskazówka pozostawiona przez Abrahamsa. Udowodniono, że Abrahams był osadzony w tym więzieniu aż do swojej śmierci w 2004 r. Na ścianie placu rekreacyjnego w pobliżu bloku cel 9A znajduje się więcej napisów pozostawionych przez Abrahamsa. Napis brzmi następująco: „ Gdzie woda spotyka ląd, a ogień raz wyrzucony, tam nieskończona ósemka pozostanie, aż powrócę. ” To bardzo tajemnicze stwierdzenie Abrahamsa i może być jedną z najbardziej niejasnych wskazówek w Tajemnicy Nieskończoności. Fraza Tam, gdzie woda spotyka ląd, a ogień kiedyś wytrysnął, może być odniesieniem do Góry Chiliad. Możliwe, że Góra Chiliad była kiedyś wulkanem, stąd określenie Ogień kiedyś wytrysnął . Góra Chiliad znajduje się również obok Oceanu Spokojnego, co wyjaśnia kolejną część frazy „Gdzie woda spotyka ląd”. Wreszcie, Nieskończona 8 może być jego 8 ofiarami. To stwierdzenie może być wskazówką, gdzie pochowano jego 8 ofiar morderstwa. Obok tego oświadczenia znajduje się mała szczegółowa mapa małych wysp na północ od góry Chiliad. Krwawe ślady stóp Jeśli gracz uda się do Yellow Jack Inn w Sandy Shores, będzie mógł znaleźć dziwne krwawe ślady stóp wokół stołu bilardowego 8. Jest to prawdopodobnie wskazówka dla Merle'a Abrahamsa, który był zafascynowany 8 i nieskończonością. Zwłoki Główny artykuł: Infinity Murders Jeśli gracz zbada małe wyspy na północ od Mount Chiliad, będzie mógł znaleźć 8 ciał na dnie morza, owiniętych w bandaże pogrzebowe i pochowanych. Jest całkiem możliwe, że są to ciała 8 martwych biegaczy, którzy zostali zabici przez Abrahamsa w 1999 roku. Jednak jeśli użyjesz trenera, aby stworzyć szklaną taflę i umieścić ją przed ciałami, wszystkie wydają się być kobietami, co jest mylące. Niektórzy gracze spekulują, że ciała znalezione na północ od zatoki Paleto nie są morderstwami infinity, ale kolejną grupą ofiar zabitych przez potencjalnego „wannabe”-zabójcę Merle'a Abrahamsa. Pojawiła się również teoria, że zabójcą może być ta sama osoba, która napisała Go away Merle Abrahams you're a wrong 'un' -frazę na fasadzie domu Infinity Killer, sugerując rodzaj zazdrości wobec Merle'a Abrahamsa. Może to być jednak po prostu niedopatrzenie dewelopera. Ogniska i Chatka Nadmorska Na półwyspie prowadzącym do trzech mniejszych wysp na północ od Mount Chiliad znajduje się podupadła chata i mały kamper. Obok chaty leży zaśmiecona torba z Burger Shot , przypuszczalnie restauracji typu fast food w okolicy. W domu Merle'a w Sandy Shores można znaleźć wiele toreb Burger Shot , co sugeruje, że Merle był w tej chacie, być może w celu przygotowania 8 zwłok do zrzucenia do morza. Na północ od chaty znajduje się wiele rozrzuconych palenisk. W jednym z nich można zobaczyć tajemniczą czarną skrzynkę leżącą na beczce z gazem obok jednego z ognisk. Ta skrzynka może być skrzynką na broń, tą, której używał sam Merle. Wycinek z gazety W małej, na wpół zniszczonej chacie w Sandy Shores można znaleźć mały wycinek z gazety przybity do drewnianego wspornika dachu. Wycinek pochodzi z grudnia 2004 r. i opowiada o śmierci Merle'a Abrahamsa i morderstwach Infinity Murders, które przeprowadził. Oto Wycinek z Gazety O mordestwach Zabójcy ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A teraz Poważny Mit Czyli UFO (Unidentified Flying Object) UFO ( niezidentyfikowane obiekty latające ) to anomalie na niebie, które zwykle przybierają formę statków kosmicznych pilotowanych przez nieznane istoty. Grand Theft Auto V to pierwsza gra z serii GTA , w której potwierdzono obecność prawdziwych UFO. Wszystkie UFO są niezniszczalne w przypadku uszkodzeń zadanych normalnymi środkami, takimi jak broń palna, pojazdy itp. Pomimo udowodnionych UFO w grze w określonych miejscach, które są niczym easter eggi, wielu graczy twierdzi, że nie są to jedyne takie przypadki. Twierdzą, że czasami nad San Andreas latają niewytłumaczalne i niezidentyfikowane obiekty. Większość raportów udaje, że o każdej porze dnia w oddali widać dziwne światła, które nie są związane ze zwykłym ruchem lotniczym. Niektórzy gracze twierdzą, że widzieli latające trójkąty nad wieloma obszarami mapy, szczególnie nad Fort Zancudo, jednak te plotki nie zostały potwierdzone. Inne źródła podają, że jeśli ktoś obserwuje czyste nocne niebo nad pustynią Grand Senora, może zauważyć gwiazdy, których położenie niewytłumaczalnie się zmienia, lecz jest to ponownie niepotwierdzona plotka. Nie ma doniesień o pojawieniu się UFO na otwartej przestrzeni w ciągu dnia, poza zatopionym wrakiem UFO, o którym wspomniano powyżej. Podobnie jak w przypadku prawdziwych doniesień o UFO jako latających spodkach, wiele UFO widzianych w otwartym świecie GTA V to zazwyczaj czarne lub srebrne latające spodki i światła na niebie. Modele UFO używane w easter eggach nie są ponownie używane w otwartym świecie, poza kilkoma misjami. W rzadkich przypadkach samoloty wszelkiego rodzaju niewytłumaczalnie rozbijają się lub wchodzą w korkociąg, a następnie znikają, jednak często jest to spowodowane usterką, gdy gracze znajdują się wewnątrz budynków. Jeśli gracz spróbuje dotknąć latającego UFO, często zostanie zabity przez spodki za pomocą EMP dla pojazdów lub impulsu podobnego do Up-N-Atomizer bez efektów cząsteczkowych. dodaje do tego pojedyncze drobnostki związane z UFO W GTA 5 W misji „ Czy ktoś powiedział o jodze? ” Michael ma bardzo dziwną halucynację wywołaną narkotykami, w wyniku której zostaje porwany przez kosmitów i wyrzucony w samym środku miasta, w samej bieliźnie, przez niezwykle duży obiekt UFO, którego nigdy więcej nie widziano. Omega prosi gracza o zebranie części statku kosmicznego , które są rozrzucone po całym stanie San Andreas. Zebranie wszystkich części zapewni graczowi specjalny pojazd o nazwie Space Docker , który ma unikalne właściwości sterowności. Same części statku kosmicznego przypominają małe srebrne pudełka lub kapsuły, ale źródło tych części nadal pozostaje nieznane. Omega twierdzi, że niedawno rozbił się UFO i zrzucił trochę szczątków na San Andreas. Ten rozbity UFO może być prawdopodobnie zatopionym UFO , które można znaleźć w najbardziej wysuniętej na północ części mapy, na dnie oceanu. Na ścianie budynku Bishop's WTF?! widać małe, sztuczne UFO . Krążą pogłoski, że zagadka Góry Chiliad ma coś wspólnego z UFO, czyli istotami pozaziemskimi. W domu Lestera znajduje się pudełko opisane jako Desert UFO , co prawdopodobnie nawiązuje do katastrofy w Roswell w Nowym Meksyku z 1947 roku. Co dziwne, niektóre UFO noszą oznaczenia FIB , co sugeruje, że część z nich jest wynikiem jakiegoś eksperymentu lub zakrojonego na szeroką skalę spisku rządowego. UFO ostatnio pojawiły się w różnych miejscach, w tym w Grand Theft Auto Online . Często są to misje, takie jak misja 500 bunker steal missions-mission, lub wydarzenie Halloween UFO abduction. Po otwarciu modelu UFO w Forcie Zancudo widać humanoidalnych pilotów, co dodatkowo wskazuje na inżynierię wsteczną lub spisek FIB albo wojska w Forcie Zancudo. W wydarzeniu Halloween w GTA Online Rockstar dodał obserwację UFO w Grand Theft Auto Online. Pojawia się tylko między 22:00 a 3:00 czasu gry. Zmienia swoją lokalizację każdego dnia w hrabstwie Blaine. Podejście zbyt blisko spowoduje grzmot z piorunem, a UFO zniknie. Jeśli jesteś w pojeździe, silnik wyłączy się na sekundę. W ostatecznej wersji Grand Theft Auto: San Andreas, w biurze Lil ' Probe'Inn , możesz zobaczyć obrazy z Grand Theft Auto V z UFO. Obejmuje to dom Urszuli , Obserwatorium Galileusza, Grand Senora Desert, losowy dom i wieżę w hrabstwie Blaine oraz Vespucci Beach. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- No i Ostatni Mit Czyli Tajemnica Góry Chilliad Z GTA 5 Tajemnica Góry Chiliad to możliwy mit i ciekawostka w grze Grand Theft Auto V , odnosząca się do serii tajemniczych znaków rozrzuconych wokół Góry Chiliad , najwyższej góry w stanie San Andreas. Wewnątrz stacji kolejki linowej na szczycie góry znajduje się duża mapa namalowana na ścianie, która wydaje się być mapą Mount Chiliad. Na mapie rozrzucone są różne dziwne symbole, najwyraźniej wskazujące lokalizacje tajnych obiektów na Mount Chiliad. Na mapie nad Górą Chiliad można zobaczyć dziwny symbol. Symbol ten wydaje się być okiem. Ten symbol nazywa się Okiem Opatrzności, znanym również jako Wszechwidzące Oko , co może być odniesieniem do Illuminati . Symbolem może być również UFO, zatopiony wrak lub ten nad samą Górą Chiliad. Symbol jest podobny do symboli, które dają wskazówki, kiedy postać może znaleźć UFO. W tym przypadku w punkcie, w którym UFO, tuż nad stacją obserwacyjną, ustawiło się w linii z kolejką linową, mapa może być dokładna do Góry Chiliad. (Coś, co na mapie wygląda jak tunel na powierzchnię, może mieć coś wspólnego z tajemnicą.) Inny dziwny symbol można znaleźć zaznaczony na czerwono pod platformą widokową. Uważa się, że jest on związany z osiągnięciem From Beyond the Stars , gdzie należy zebrać niektóre części UFO, ponieważ pokazuje coś, co wydaje się być mapą GTA V z kilkoma znacznikami. Ostatni rysunek jest wyryty za platformą widokową i brzmi Come back when your story is complete . Jeśli gracz powróci na górę Chiliad po osiągnięciu 100% ukończenia, UFO na górze Chiliad pojawi się unoszące się w powietrzu nad górą Chiliad. Udowodniono, że jest to easter egg. Te „pisanki” mogą być również odniesieniem do Illuminati, starego tajnego stowarzyszenia. W Illuminati istnieje symbol zwany All Seeing Eye, który jest gałką oczną umieszczoną na piramidzie. Może to być rysunek wewnątrz wagonika, ale Mount Chiliad jest piramidą. Dziwny czerwony znak również przypomina oko, a Come back when your story is complete może być odniesieniem do Nowego Porządku Świata, planu Illuminati, aby przejąć władzę nad światem i stworzyć 1 totalitarny rząd.Zagadka stojąca za UFO, podwodnym włazem i możliwością użycia plecaka odrzutowego w grze może być bliska rozwiązania. Gracze częściowo nałożyli pionową mapę przekroju góry wyświetlaną na ścianie stacji kolejki linowej na północne krańce mapy w grze, a niektóre obszary zainteresowania wydają się pokrywać z oznaczeniami na schemacie na ścianie. Jeśli spojrzysz na górę Chiliad pod odpowiednim kątem, możesz nałożyć mural na szczyt samej góry, aby odkryć lokalizacje rysunków góry Chiliad , które mówią, aby wrócić na górę po ukończeniu gry w 100%, gdy jest 3 nad ranem, gdy pada deszcz, aby zobaczyć UFO. Mural ustawiony w linii z samą górą z helikoptera pod kątem prostym pokazuje, gdzie znaleźć rysunki Mount Chiliad . Mural pokazuje UFO bezpośrednio nad górą, które może zostać odkryte przez gracza, jeśli podąży za wskazówkami na rysunkach po ukończeniu w 100% trybu fabularnego i powróci na górę w prawidłowych warunkach sugerowanych przez rysunki. Gracze odkryli, że jeśli nałożymy diagram na mapę dokładnie w kierunku północ-południe, przypominające UFO oznaczenia zdobiące górną część diagramu pokrywają się bezpośrednio z miejscem, w którym znajduje się zatopiony wrak UFO .Teraz nakładkę należy odwrócić poziomo i poważnie przeskalować do punktu, w którym drugie oznaczenie przypominające UFO w lewym dolnym rogu diagramu oznaczałoby lokalizację daleko od wschodniej strony mapy. Jednak jeśli to zostanie zrobione, oznaczenie Jetpack na diagramie nałoży się na Fort Zancudo , silnie strzeżoną instalację wojskową. Gracze teoretyzowali, że byłoby to najbardziej prawdopodobne miejsce odkrycia Jetpacka, co odzwierciedla San Andreas, gdzie Jetpack można znaleźć w Strefie 69. Rysunek prawdopodobnie wskazuje, że UFO mogłoby się pojawić po dodatkowej pracy po zebraniu wszystkich 50 części UFO ( części statku kosmicznego ), po pojawieniu się UFO, prawdopodobnie, jetpack zostałby odblokowany. Byli gracze, którzy twierdzili, że znaleźli Jetpack w Grapeseed County. Diagram mógłby teoretycznie przedstawiać podobną lokalizację, umieszczając znak przypominający UFO, który zdobi górę diagramu w obszarze Paleto Bay, a następnie podążając autostradą z Paleto Bay przez Mount Chiliad i Mount Gordo do Grapeseed, można dostrzec podobieństwo między linią po lewej stronie piramidy a wspomnianą autostradą. Możliwe, że Jetpack nawiązywał do Thrustera z The Doomsday Heist. Wydaje się, że to była ekstremalna zapowiedź tego, co miało nadejść w GTA Online, biorąc pod uwagę, że aktualizacja do The Doomsday Heist została wydana cztery lata po premierze Grand Theft Auto 5. Jednak biorąc pod uwagę, że mural prowadzi do tunelu, który jest częścią misji, jest to najbardziej prawdopodobne wyjaśnienie. Oznaczenie jaja Obcego na diagramie oznacza teraz miejsce wschodniego brzegu. Gracze wysnuli teorię, że jajo może odnosić się do wierzeń Kultu Epsilon , w których stwierdza się, że świat wykluł się z jaja. Istnieje również teoria, że jajo może być połączone z fontanną u podstawy wieży Maze Bank Tower. [1] Biorąc pod uwagę fakt, że inne wskazówki wskazują na związek GTA Online z tajemnicą góry Chiliad, istnieje misja w GTA Online związana z jajem kosmity . Wszystkie trzy lokalizacje tworzą niemal idealny trójkąt, jeśli są połączone ze sobą liniami pokrywającymi najkrótszą możliwą odległość. Co ciekawe, jeśli narysuje się wysokości pochodzące z każdego wewnętrznego wierzchołka, drugi środek trójkąta dokładnie pokrywa się ze szczytem Mount Chiliad. Na szczycie górny glif przedstawiony na muralu odpowiada petroglifowi , który można zobaczyć pod platformą widokową na szczycie, nad którym napisano „WRÓĆ, GDY TWOJA HISTORIA BĘDZIE ZAKOŃCZONA”. Gracze wysnuli teorię, że oznaczenia X na schemacie ściany stacji kolejki linowej nie powinny być traktowane jako przypadkowe współrzędne, ale raczej jako wskazanie liczby dziwnych oznaczeń w trójkącie, ponieważ bez względu na to, jak przekrzywiony lub przeskalowany jest schemat po nałożeniu na mapę gry, żadne z oznaczeń X nie pokrywa się z żadnym z odkrytych interesujących miejsc. Ponieważ uważa się, że odkryto tylko 3 dziwne oznaczenia w trójkącie, uważa się, że pozostały 2 kolejne, co może ujawnić więcej wskazówek dotyczących tajemnicy. Jest prawdopodobne, że oznaczenia X to w rzeczywistości cyfra rzymska 10, ponieważ 5 z nich wskazuje, że jest 50 części UFO, a biorąc pod uwagę motyw Illuminati, okultyzm ma fetysz na punkcie liczb. Znaki X prowadzą do petroglifów poprzez nałożenie muralu na szczyt góry. Petroglify można interpretować, aby wyjaśnić, jak zobaczyć UFO na górze Chiliad po osiągnięciu 100% ukończenia trybu fabularnego. W ten sposób rozwiązuje się część zagadki muralu. Innym twierdzeniem jest to, że diagram na ścianie Cable Car Station jest po prostu wizualną reprezentacją warunków wstępnych do ukończenia gry w 100%, co jest konieczne, zanim UFO pojawi się nad punktem widokowym na szczycie Mount Chiliad (na diagramie może to być przedstawione przez obiekt przypominający UFO, który zdobi szczyt). Zasugerowano również, że pioruny wokół diagramu mogą przedstawiać pogodę w klimacie, która musi być obecna, aby UFO się ujawniło. Ponadto inni twierdzą, że nie jest wymagane żadne poziome przewrócenie i niewielkie skalowanie, a Easter Egg można znaleźć gdzieś w Alamo Sea , podczas gdy drugie oznaczenie przypominające UFO w lewym dolnym rogu oznacza lokalizację nad Chiliad Wilderness. Alternatywnie, są gracze, którzy uważają, że mapa jest powiązana z Mount Chiliad w GTA San Andreas, ponieważ w tej wersji jest tunel . Mural nie przedstawia ukończenia gry, ale petroglify , które działają jak wskazówki do tajemnicy. Jednak górny glif przedstawiony na muralu odpowiada petroglifowi, który można zobaczyć pod platformą widokową na szczycie, nad którym znajduje się napis „WRÓĆ, GDY TWOJA HISTORIA BĘDZIE ZAKOŃCZONA”. Oznacza to, że 100% ukończenia jest wymagane jako część rozwiązania tajemnicy. Pod koniec misji „The Doomsday Heist: Act III” protagonista GTA Online używa plecaka odrzutowego, aby opuścić Mount Chiliad, a później używa go do zabicia antagonisty GTA Online, Avona Hertza. Malowidło ścienne przy gondoli, które posłużyło do znalezienia Mount Chiliad Drawings, może również posłużyć do znalezienia Mount Chiliad Tunnel , który jest wejściem do tej misji. W ten sposób dodano więcej dowodów na poparcie tezy, że misja GTA Online jest ostateczną odpowiedzią na tajemnicę Mount Chiliad. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zdjęcia Mitów To są Zdjęcia Mitu o Górze Chilliad Tutaj Mamy Widoczne UFO z GTA 5 A to Zdjęcie Zamordowanej Przez Dreyfussa Leonory Johnson ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Okej a Zatem Oddaje Ten Obszerny Artykuł w Waszej Ręce Miłego Czytania Wyczekujcie Kolejnych Artykułów Pionaa !! X-Ray_98 -
Wzory odejścia | Radia Serwerowego MultiFM
Lotos_1972PL odpowiedział(a) na Zwariowany temat w Ogólne
Akceptuje Odejście Trzymaj się Byczku 🙂 -
Wzory odejścia | Radia Serwerowego MultiFM
Lotos_1972PL odpowiedział(a) na Zwariowany temat w Ogólne
Akceptuje Odejście Trzymaj się 🙂 -
Nick:X-Ray_98 SID:132636 Przybliżona data odejścia:Nie odchodziłem bo nie było lidera Dlaczego zamierzasz wrócić w szeregi frakcji:bo poprostu lubiłem te frakcje i w sumie dalej lubie posiadana ranga przed odejściem:AEMT II Dowód na bycie we frakcji:
-
Odejścia z frakcji Transport of San Andreas
Lotos_1972PL odpowiedział(a) na sqober temat w Transport of San Andreas
Nick:X-Ray_98 SID:132636 Ranga posiadana we frakcji:Młodszy Kierowca Powód:Powracam Na SAMC Dzięki za wszystko Pany